تاریخ انتشار: 1398/08/02 17:59
کد خبر: 83262

خطیبی: محکوم به برد هستیم/ به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: در فوتبال ایران ملاک برد و باخت بوده و کسی به فوتبال زیبا اهمیت نمی‌دهد.
خطیبی: محکوم به برد هستیم/ به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد‌سلیمان گفت: در این هفته با تیمی بازی داریم که مربی و کادر بادانش و بازیکنان خوبی دارد و سخت گل می‌خورد و سخت می بازد، اما بازیکنان را توجیه کردیم و قطعا برای این بازی برنامه‌ریزی داریم و محکوم به برد هستیم و امیدواریم فردا بتوانیم برنامه‌های خود را در تمرینات اجرا کرده بودیم را در زمین مسابقه پیاده کنیم.

وی گفت: از مصدومان تیم قطعا 2 تا به بازی فردا رسیدند و یکی‌شان به بازی فردا نمی‌رسد و ما مشکلی بابت جایگزین نداریم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: تیم ما جزو چند تیم لیگ برتر است که فوتبال تماشاگرپسند ارائه می ‌کند و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد، اما متاسفانه در فوتبال ما فوتبال زیبا را نگاه نمی‌کنند و فقط ملاک برد و یا باخت تیم است، اگر ما بازی‌هایمان همراه با برد باشد کیفیت خوب بازی‌های تیم ماشین‌سازی مشخص می‌شود و چون بازی های تیم به برد ختم نمی‌شود، بازی خوب تیم در سایه قرار می‌گیرد.

رسول خطیبی گفت: در بازی مقابل فولاد خوزستان تمامی آمار مثبت به تیم ماشین‌سازی تعلق داشت و در بازی مقابل این تیم مستحق باخت نبودیم، جلساتی با بازیکنان داشته و وظایف‌شان را توجیه کردیم و تلاش می‌کنیم بازی خوب به همراه برد همراه شده و بتوانیم تماشاگران تیم را شاد کنیم.

ماشین‌سازی متکی به نفر نیست/ ماشین‌سازی تیم جدیدی است

وی گفت: بازیکنان جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند و خودشان هم در تلاش هستند تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند، البته باید تاکید کنم تیم ماشین‌سازی به نفر متکی نیست و هر بازیکنی که وارد میدانی می‌شود، هر بازیکنی که در میدان حضور داشته و با تعویض می‌شود وظایف خود را می‌دانند.

خطیبی گفت: تیم ماشین‌سازی از سال گذشته تنها چند نفر دارد و به واقع این تیمی جدید است و طبیعی است که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم من از کیفیت بازی تیم راضی هستم و برنامه داریم که با رتبه تک رقمی به کار خود به پایان برسانیم و به هواداران تیم این قول را می‌دهم که این تیم خیلی حرف برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در مورد هواداران این تیم گفت: من اعتقاد دارم کسانی که طرفدار دیدن فوتبال زیبا هستند، حتما به تماشای بازی ماشین‌سازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و ما هم تلاش می‌کنیم این بازی خوب را به برد منتهی کنیم و قطعا با ادامه این سیاست هواداران بیشتری از بازی‌های تیم استقبال کرده و ما نیاز به حمایت هواداران داریم و قطعا با انگیزه‌ای که تماشاگران به بازیکنان می‌دهند شاهد نتایج بهتر تیم خواهیم بود.

وی گفت: نبود سرمربی در بازی به دلیل محرومیت قطعا تاثیرگذار دارد، هر چند ما کادر قوی داریم، اما در نهایت از لحاظ روحی هم روی بازیکنان نبود سرمربی تاثیرگذار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx7nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وضعیت نامشخص تارتار در نفت مسجدسلیمان