تاریخ انتشار: 1398/08/02 19:17
کد خبر: 83255

ترکمان: استقلال تیم قدرتمند ومحبوبی است

مدافع چپ پارس جنوبی جم می گوید بازی با استقلال برای حریف سخت تر است.

مهدی ترکمان درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال تهران عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را انجام دادیم و خودمان را آماده مسابقه روز جمعه با استقلال کرده ایم. انشاالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران مان را راضی نگه داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بازی های گذشته بسیار بدشانس بودیم. همانطور که می دانید ما در هر بازی موقعیت های زیادی از دست دادیم و آمار توپ هایی که به تیر دروازه زدیم را نیز همه باخبر هستند. امیدوارم بدشانسی ها دست از سرمان بردارد و بتوانیم روز خوبی را مقابل استقلال سپری کنیم.

مدافع چپ پارس جنوبی که بهترین پاسور لیگ برتر هم هست، تاکید کرد: من 3 پاس گل تا اینجای فصل داده ام اما اگر موقعیت هایمان تبدیل به گل می شد من الان 7 یا 8 پاس گل داده بودم. در هر بازی توپ های زیادی را روی دروازه ارسال می کنم و خوشحالم که سهمی در موفقیت های تیمم دارم. بسیار دوست دارم در بازی فردا با استقلال نیز پاس گل داده و کاری برای تیمم انجام دهم.

ترکمان ضمن تشکر از اعتماد فراز کمالوند خاطرنشان کرد: آقافراز همواره به من اعتماد به نفس داده و نکات مهم فنی را در زمین گوشزد می کند. دوست دارم نکاتی که کادرفنی می گوید را اجرا کند و فکر می کنم اگر عملکردم خوب بوده هم با کمک کادرفنی و بقیه بازیکنان این تیم اتفاق افتاده است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

ترکمان در پایان افزود: استقلال تیم قدرتمند ومحبوبی است. قطعا کار سختی خواهیم داشت اما فکر می کنم این بازی بیشتر از ما برای استقلال سخت است. زیرا ما با انگیزه مضاعف برای این دیدار آماده خواهیم شد. قطعا تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا کار را برای استقلالی‌ها سخت کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7erp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



امکانات استقلال را ببینید گریه‌تان می‌گیرد