تاریخ انتشار: 1398/08/02 19:33
کد خبر: 83253

انگیزه بالا ابراهیمی برای مصاف با استقلال

محمد ابراهیمی انگیزه زیادی دارد تا بتواند به استقلال گل بزند و اتفاق تلخ بازی گذشته با نفت آبادان را جبران کند.

 تیم پارس جنوبی در 7 هفته گذشته لیگ برتر بد شانسی های زیادی را تجربه کرده است. آنها در مسابقات قبلی 8 بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آوردند و همین مساله سبب شد تا فراز کمالوند امروز در نشست خبری بگوید مشکل اصلی تیمش با تیر دروازه ها است.  حالا پارسی ها امیدوارند تا در بازی فردا مقابل استقلال طلسم خوردن توپ هایشان به تیر دروازه پایان یابد.

از این رو محمد ابراهیمی ستاره سابق تراکتور و سپاهان که امسال در پارس جنوبی حضور دارد، انگیزه زیادی برای مسابقه با استقلال دارد. او در بازی گذشته مقابل نفت آبادان بهترین فرصت تیمش که پنالتی بود را با کوبیدن توپ به تیر دروازه از دست داد. از این رو ابراهیمی یکبار در دیدار با گل گهرسیرجان نیز ضربه خوبش به تیر دروازه حریف خورد.

ابراهیمی که در مصاحبه ای ضمن عذرخواهی از هواداران پارس بابت از دست دادن پنالتی در بازی قبل گفته بود مقابل استقلال جبران می کند، بی تردید با هدف گلزنی وارد میدان سخت ورزشگاه آزادی می شود. او قطعا دوست ندارد برای بار سوم تیر دروازه را به لرزه در آورد و به همین خاطر تلاش خواهد کرد تا اولین گل فصل خود را در خط حمله پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پارس جنوبی ساعت 19 جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa6re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار پارس جنوبی و صنعت نفت برنده نداشت