تاریخ انتشار: 1398/08/02 23:21
کد خبر: 83231

گویا مشکل نام استقلال است که برای آن کاری نمی کنند!

پیشکسوت استقلال گفت: زمانی که از مدیریت استقلال انتقاد می کردم، خیلی ها به من تهمت می زدند در حالی که اگر همان موقع همه ما استقلالی ها متحد بودیم این همه بلا را سر استقلال نمی آوردند.
گویا مشکل نام استقلال است که برای آن کاری نمی کنند!

هادی طباطبایی در خصوص شرایط جدید باشگاه استقلال گفت: متاسفانه علیرغم خواسته هواداران استقلال در این باشگاه تصمیم گیری می شود. تصمیم گیری هایی که بیشتر نشان دهنده عناد مسئولین این باشگاه با پیشکسوتان و هواداران است و گویا به دنبال دهن کجی به آن ها هستند. واقعا متوجه نمی شوم چرا خواسته های هواداران استقلال را برآورده نمی کنند و بر عکس می روند سراغ آدم هایی که آن ها نمی خواهند. مگر در استقلال قحط الرجال است که آدم هایی خارج از این باشگاه باید در استقلال حضور داشته باشند؟ قبلا گفتم استقلال قدمت ۷۰ ساله دارد و باید از خانواده استقلال آدم به این باشگاه بیاید، نه خارج از خانواده این باشگاه‌.

وی در ادامه افزود: ۲۴ ساعت رنگ استقلال تغییر کند، همه مشکلاتش حل می شود. اگر این اتفاق بیافتد هم مدیرش را عوض می کنند و هم آرامش را به آن بر می گردانند. گویا مشکل نام استقلال است که برای آن کاری نمی کنند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: زمانی که از مدیریت استقلال انتقاد می کردم، خیلی ها به من تهمت می زدند در حالی که اگر همان موقع همه ما استقلالی ها متحد بودیم این همه بلا را سر استقلال نمی آوردند. ما باید پشت هم باشیم و هوای هم را داشته باشیم تا بتوانیم از حق استقلال دفاع کنیم و نگذاریم آدم های غیر استقلالی در این باشگاه حضور داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7edp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعد از اعلام رأی CAS،خیلی از واقعیت‌های درون باشگاه استقلال مشخص شد!