تاریخ انتشار: 1398/08/03 10:58
کد خبر: 83210

فولاد-نساجی؛یاران مهاجری نمی خواهند دست خالی اهواز را ترک کنند!

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هفت بازی عصر امروز برگزار می‌شود. با توجه به برنامه سازمان لیگ، چهار روز پس از انجام هفته هفتم حالا باید شاهد برگزاری هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.
فولاد-نساجی؛یاران مهاجری نمی خواهند دست خالی اهواز را ترک کنند!

فولاد خوزستان که در لیگ نوزدهم با هدایت جواد نکونام روزهای جدیدی را سپری می‌کند در هفته‌های اخیر توانسته با کسب سه پیروزی شرایط خوبی در جدول برای خود به دست بیاورد. این تیم باید عصر امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای فولاد از نساجی مازندران میزبانی کند. جواد نکونام که در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی را با فولاد به دست نیاورد حالا با گذشت هفت هفته توانسته در سه دیدار به پیروزی برسد و تیمش را به لطف سه مساوی دیگر که به دست آورده در رده چهارم جدول قرار دهد.

البته فولادی‌ها با وجود گل‌های کمی که تا به حال به ثمر رسانده‌اند فقط چهار گل در لیگ وارد دروازه‌شان شده که از این حیث یکی از تیم‌های خوب در خط دفاعی لقب گرفته‌اند. با این حال قطعا فولاد به لطف حمایت هوادارانش برای کسب پیروزی به مساف نساجی خواهد رفت تا جایگاه خود در صدر جدول را بهبود ببخشد.

در مقابل رضا مهاجری و تیمش که این روزها در میانه جدول قرار دارند با کسب دو پیروزی و سه تساوی نتایج معمولی در لیگ کسب کرده‌اند. البته با توجه به هواداران پرشوری که این تیم در لیگ برتر دارد انتظارات از نساجی مازندران بیش از این است. با این حال نساجی با توجه به ۱۲ گلی که در لیگ برتر به ثمر رسانده نشان داده یک تیم هجومی است که راه گل زدن را به خوبی می‌داند اما در مقابل به خاطر ۱۴ گلی که دریافت کرده در جدول تفاضل گل‌اش منهای ۲ است. با این شرایط نساجی مازندران قطعا امروز برای کسب امتیاز به مصاف فولاد خواهد رفت تا دست خالی اهواز را ترک نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpy7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



راهی که نساجی در پیش گرفته،راه درستی است!