تاریخ انتشار: 1398/08/03 11:01
کد خبر: 83209

صنعت نفت-تراکتور؛تیم پرهوادار آبادانی امید زیادی برای قهرمانی دارد

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هفت بازی عصر امروز برگزار می‌شود. با توجه به برنامه سازمان لیگ، چهار روز پس از انجام هفته هفتم حالا باید شاهد برگزاری هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.
صنعت نفت-تراکتور؛تیم پرهوادار آبادانی امید زیادی برای قهرمانی دارد

صنعت نفت آبادان در حالی امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان از تیم فوتبال تراکتور پذیرایی می‌کند که به لطف نتایج خوبی که طی هفته‌های اخیر کسب کرده توانسته خود را به بالای جدول برساند. شاگردان دراگان اسکوچیچ با وجود اینکه فقط پنج گل در هفت بازی به ثمر رسانده‌اند اما به خاطر دریافت سه گل توانسته‌اند ۱۲ امتیاز به دست بیاورند و پیش از برگزاری بازی امروز رتبه تیم خود را در جدول به جایگاه پنجم برسانند. این تیم پرهوادار آبادانی امروز امید زیادی دارد تا با استفاده از شرایط میزبانی برابر تیم دوم جدول به برتری برسد و به رقابت برای قهرمانی وارد شود.

در مقابل تراکتور و مصطفی دنیزلی که تا به حال هیچ باختی در لیگ به نامشان ثبت نشده هشت بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند و در هیچ بازی هم دروازه‌شان باز نشده است. تراکتور با وجود اینکه ۱۷ امتیاز تا به حال به دست آورده اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول قرار دارد و نمی‌خواهد با از دست دادن امتیاز برابر تیم آبادانی کورس صدرنشینی را به رقیب اصفهانی خود ببازد. مصطفی دنیزلی برای بازی امروز مهدی ببری را نمی‌تواند به دلیل محرومیت استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaojd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زنوزی:همه باید مراقب باشیم