تاریخ انتشار: 1398/08/03 20:22
کد خبر: 83122

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل پارس جنوبی

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی با پیروزی شاگردان استراماچونی به پایان رسید.
 پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل پارس جنوبی

 تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم استقلال خاتمه یافت. برای استقلال در این نیمه علی کریمی (28) و مهدی قائدی (45) برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند و سجاد آقایی.

ترکیب پارس جنوبی:  فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی (ایمان باصفا - 19)، بابک حاتمی، پوریا آریاکیا، رضا خالقی فر و  محمدابراهیمی.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدرضا مهدوی است.

دقیقه 15: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری از بالای دروازه پارسی‌ها به بیرون فرستاد.

دقیقه 16: مهدی قائدی با بی‌دقتی فرصت تک به تک با دخسوس را از دست داد و نتوانست پاس ارسالی زیبای فرشید اسماعیلی را کنترل کند و در ادامه نیز ضربه سر میلاد زکی‌پور را فرناندو دخسوس در آغوش گرفت.

دقیقه 20: ضربه سر مهدی خالقی‌فر به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلالی به بیرون رفت.

دقیقه 28: شوت سرکش علی کریمی از پشت محوطه جریمه روی اشتباه فرناندو دخسوس اولین گل استقلالی‌ها را در این دیدار وارد دروازه پارس جنوبی کرد.

دقیقه 33: نفوذ فرشید اسماعیلی از میان دفاع پُراشتباه پارس جنوبی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما هافبک‌ آبی‌پوشان با بی‌دقتی ضربه خود را به کنار دروازه دخسوس زد.

دقیقه 40: کرنر ارسالی بازیکنان پارس جنوبی به شکل بسیار خطرناک از محوطه شش قدم و مقابل دروازه استقلال عبور کرد و مدافعان آبی‌پوش توپ را راهی اوت کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yaqgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب تیم پارس جنوبی مقابل استقلال اعلام شد