تاریخ انتشار: 1398/08/04 17:56
کد خبر: 83015

عکس | حرص‌و‌جوش قلعه‌نویی از موقعیت‌های سوخته

امیرقلعه نویی روز گذشته در دیدار برابر سایپا روز سختی را پشت سر گذاشت.

سپاهان روز گذشته در شرایطی مقابل سایپا در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافت که طی نیمه اول برتری آنچنان محسوسی بر حریف خود نداشت ولی در نیمه دوم با تعویضی که سرمربی طلایی ها انجام داد، شرایط برای این تیم بهتر شد ولی در نهایت و علیرغم حمله های زیادی که انجام داد به گلزنی منتج نشد.

آنچه آمار نشان می دهد، برتری محسوس سپاهان نسبت به میزبانش است؛ آنها 7 بار به سمت دروازه حامد فلاح زاده شوت زدند که یکی از روزهای خوبش را پشت سر می گذاشت و در دقایق پایانی با واکنش های دیدنی دروازه اش را بسته نگه داشت. سپاهانی ها 588 پاس با دقت 87 درصد ارسال کردند که در مقابل، تیم سایپا 208 پاس داد با دقت 63 درصد و مالکیت هم 73 به 27 به سود تیم میزبان بود.

نکته جالب توجه اینکه تیم فوتبال سپاهان که معمولا در نبردهای هوایی برتری محسوسی بر حریفانش دارد، در دیدار روز گذشته نتوانست این موضوع را تکرار کند. شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار برابر سایپا هم 44 بار روی دروازه حریف از چپ و راست توپ ریختند ولی شاگردان ابراهیم صادقی بودند که نمایش بهتری در نبردهای هوایی داشتند و در شرایطی 28 مرتبه بالای سر سپاهانی ها ضربه سر زدند که تیم میزبان فقط 22 مرتبه موفق به انجام این کار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ox8zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قلعه نویی: من بیشتر از همه نگران سپاهان هستم