تاریخ انتشار: 1398/08/05 11:41
کد خبر: 82940

ریگی: هر چقدر جلوتر می‌رویم، شرایطمان بهتر می شود

هافبک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی کسب کند.
ریگی: هر چقدر جلوتر می‌رویم، شرایطمان بهتر می شود

مسعود ریگی درباره برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هر چقدر جلوتر می‌رویم، شرایط بهتر و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر می‌شود. برد خوب و مهمی کسب کردیم و وضعیت‌مان در جدول کمی بهتر شد.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر که در تبریز برگزار می‌شود، گفت: این دیدار شرایط خاص خودش را دارد. تراکتور تیم بزرگی است، اما قطعاً برای گرفتن سه امتیاز به زمین می‌رویم. امیدوارم اتفاقات بازی به نفع ما رقم بخورد و نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه 10 دقیقه پایانی بازی با پارس جنوبی به جای میلاد زکی‌پور مصدوم در پست دفاع چپ بازی کرد، گفت: هر سه تعویض تیم انجام شده بود و شرایط به شکلی پیش رفت که استراماچونی از من خواست در دفاع چپ بازی کنم و من هم گفتم چشم. خدا را شکر در آن دقایق اتفاق خاصی نیفتاد!

ریگی راجع به اینکه بازیکنان استقلال گل‌های این بازی را تقدیم داریوش شجاعیان کردند، یادآور شد: بله، ما گل‌ها را تقدیم شجاعیان کردیم. جای او واقعاً در تیم خالی است. هفته گذشته اتفاق بدی برای داریوش افتاد و امیدوارم دوران مصدومیتش زودتر بگذرد و او را دوباره در استقلال ببینیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خودش در استقلال رضایت دارد یا نه، گفت: شرایط من خوب است و امیدوارم با استقلال نتایج خوبی کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8qql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دانشگر: استقلال هم اندازه دیگر مدعیان برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد