تاریخ انتشار: 1398/08/05 12:27
کد خبر: 82936

بادامکی: علیپور در خط حمله تنهاست

حسین بادامکی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم باید در خط حمله خودش را تقویت کند تا در بازی‌های آینده شرایط بهتری داشته باشد.
بادامکی: علیپور در خط حمله تنهاست

حسین بادامکی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور اظهار داشت: شرایط پرسپولیس رفته رفته بهتر شده است. پس از باخت به شهر خودرو که به نظرم پرسپولیس در آن بازی نسبت به دیدارهای قبلی‌اش بازی بهتری ارائه کرده بود و در دقایق آخر بازی را واگذار کرد، روند تیم بهتر شد. پرسپولیس در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشت و با بردهای خوبی که کسب کرد، خودش را به صدر جدول نزدیک کرده است.

وی افزود: طبیعی بود که پرسپولیس در شروع این فصل شرایط سختی داشته باشد، چون سرمربی این تیم عوض شد و باید زمان می‌گذشت تا کالدرون به شناخت لازم برسد. پرسپولیس در این چند بازی عملکرد خوبی داشت و بازی با شاهین را هم با بردی پرگل پشت سر گذاشت.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به این مسئله که سرخپوشان پایتخت در بازی‌های ابتدایی لیگ با چهار تیم مدعی تراکتور، استقلال، سپاهان و شهر خودرو بازی کردند که سه شکست و یک پیروزی حاصل آن بود و حالا که بازی‌ها ساده‌تر شده است می‌تواند خود را به صدر جدول برساند یا نه، گفت: قطعاً در بازی‌های پیش رو شرایط خیلی بهتر می‌شود. چند بازی اول فصل پرسپولیس سخت بوده، اما مهم ادامه لیگ است. شاید این تیم شروع خوبی نداشته، اما در ادامه لیگ و پایان مسابقات باید شرایط خوب باشد. برد پرگل مقابل شاهین هم خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند و مهاجمان نیز بعد از این بازی شرایط بهتری پیدا می‌کنند. به خصوص علی علیپور که در این بازی هت‌تریک کرد و می‌تواند با این روحیه، روندش را حفظ کند.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط پرسپولیس برای حضور در سه جام مناسب است یا نه، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند حضوری قدرتمند داشته باشد. آن‌طور که من خبر دارم، اردوهای خوبی را پیش از فصل در خارج از کشور داشتند. ضمن اینکه بازیکنان هر چقدر در شرایط مسابقه باشند، به لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا می‌کنند. با توجه به شرایط بازیکنانی که این فصل بازی‌های بیشتری انجام داده‌اند، فکر می‌کنم پرسپولیس این پتانسیل را دارد که در سه جام شرایط خوبی داشته و مدعی باشد. مگر اینکه اتفاقات حاشیه‌ای که همیشه گریبان‌گیر تیم‌های بزرگ است، پرسپولیس را دچار مشکل کند.

وی درباره اینکه پرسپولیس در چه بخشی نیاز به تقویت دارد، اظهار داشت: علی علیپور در خط حمله تنهاست و پرسپولیس نیاز به بازیکن در خط حمله‌اش دارد. جونیور هم کیفیت لازم را ندارد و پرسپولیس باید خود را در خط حمله تقویت کند تا در بازی‌های آینده شرایط بهتری داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loggk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا: اگر چیزی گفتم از شفر معذرت‌خواهی می‌کنم

سیرجانی ها به دنبال شکار شیرها! / بازی ۶ امتیازی هفته
پیش بازی استقلال رامشیر - آرمان گهر سیرجان