تاریخ انتشار: 1398/08/05 20:28
کد خبر: 82895

حرکت تماشایی آزمون زنیت را صدرنشین کرد!

نمایش درخشان ملی پوش ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ برابر کریلیا سووتوف نیز ادامه یافت و او توانست پاس گل بدهد.
حرکت تماشایی آزمون زنیت را صدرنشین کرد!

در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که مثل دیدارهای اخیرش سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف کریلیا سووتوف رده هفتمی رفت.

زنیت سن‌پترزبورگ روی توپ ارسالی از کرنر و شوت تماشایی یوری ژیرکوف در دقیقه ۲۸ دروازه کریلیا سووتوف را باز کرد، اما در حالی که بازی با همین تک گل به سود یاران آزمون رو به پایان بود، درخشش ستاره ایرانی برتری این تیم را در این دیدار تثبیت کرد.

در سومین دقیقه وقت‌های اضافه زنیت سن‌پترزبورگ یک ضد حمله سریع با دفع توپ از محوطه جریمه خودی تدارک دید که سردار آزمون با حمل توپ بیش از ۵۰ متری، دریبل دو طرفه تماشایی و فریب سه بازیکن کریلیا سووتوف، با پاس در عرض آرتم زیوبا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم بلند قامت با ضربه بغل پای راست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

یاران آزمون که در دیدار اخیرشان در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیش آلمان شکست خورده بودند، امروز برابر کریلیا سووتوف برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر روسیه موفق به کسب پیروزی شدند تا ۳۲ امتیازی شوند و صدرنشینی‌شان را تثبیت کنند.

سردار آزمون که تا پیش از این مسابقه ۴ گل زده و ۴ پاس گل داده بود، بعد از دو گل پیاپی امروز توانست پنجمین پاس گل فصل خود را بدهد و در جایگاه سوم برترین پاسورهای لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxnln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم منتخب فصل 2018-2019 لیگ برتر روسیه معرفی شد.
آزمون در تیم منتخب فصل 2018-2019 لیگ روسیه