تاریخ انتشار: 1398/08/06 20:45
تجربه حقیقی می‌تواند به تیم ما کمک کند؛
کد خبر: 82784

دهقانی: روند خوبی در ارائه بازی داشته است/بدشانسی به سراغ نساجی آمده است

هافبک تیم نساجی مازندران معتقد است که تیمش علیرغم شکست در دو هفته اخیر، روند خوبی در ارائه بازی داشته است.
دهقانی: روند خوبی در ارائه بازی داشته است/بدشانسی به سراغ نساجی آمده است

رضا دهقانی هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد دیدار برابر فولادخوزستان که با شکست یک بر صفر تیمش در دقایق پایانی بازی همراه شد، بیان کرد: بازی بسیار پرفشاری بود. با تمام احترامی که برای فولاد قائلم اما ما بازی را بهتر شروع کردیم و بهتر هم ادامه دادیم. موقعیت های بسیار خوبی داشتیم و بازی در کنترل تیم ما بود.

هافبک سابق سپاهان ادامه داد: متاسفانه چند بازی می شود که بخت با ما یار نیست. امیدوارم از این هفته با کار و تمرین بیشتر بتوانیم شرایط بهتری در بازی های بعدی و به خصوص دیدار برابر نفت آبادان داشته باشیم.

دهقانی در مورد شرایط نساجی اینگونه توضیح می دهد: فکر می کنم تیم ما در تمام بازی ها روند رو به جلویی داشته و هفته به هفته بهتر شده ایم، اما متاسفانه شانس با ما یار نبوده است. ما تلاشمان را در بازی های قبلی کردیم ولی به خصوص در دو بازی قبلی بدشانسی زیادی سراغ تیم ما آمده است. امیدوارم از بازی بعدی این مشکل حل شود و بتوانیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

دهقانی که توانسته به وینگر ثابت تیم مهاجری در سمت راست زمین تبدیل شود، در مورد شرایط خودش بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و خوب کار می کنم ولی توپ های من و بقیه بچه ها به گل تبدیل نمی شود. خودم باید دقت و تمرکزم را بیشتر کنم به خصوص در ضربات آخر تا بتوانم به تیمم کمک کنم تا دل هواداران را شاد کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

از دهقانی در مورد اضافه شدن علیرضا حقیقی هم پرسیدیم. او در این مورد افزود: علیرضا حقیقی دروازه بان بزرگی است. او دروازه بان تیم ملی در جام جهانی بوده است. او بازیکن باتجربه ای است که می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم بتوانیم با علیرضا حقیقی شرایط رو به جلویی داشته باشیم. فکر می کنم دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نداریم. البته در لیگ هم امتیازات نزدیک به هم است و اگر ما نتایج خوبی کسب کنیم، می توانیم بار دیگر به رتبه های بالایی جدول رده بندی برسیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loga8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی فولاد 1 - 0 نساجی + فیلم