تاریخ انتشار: 1398/08/07 19:45
کد خبر: 82678

ورمزیار: حالا تمام تیم ها از استقلال می ترسند

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان تیم فوتبال استقلال خودشان را پیدا کرده اند و اعتماد به نفس بالایی دارند.
ورمزیار: حالا تمام تیم ها از استقلال می ترسند

صادق ورمزیار در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی گفت: چند هفته ای است که استقلال روند رو به رشدی را طی می کند، این تیم خود را پیدا کرده بازیکنانش با هم هماهنگ شده اند و رفته رفته به یک تیم کامل تبدیل می شوند.

وی تاکید کرد: روز گذشته استقلال با چند تغییر به میدان آمد، نداشتن شجاعیان، چشمی و سیاوش یزدانی مصدوم و مصدوم شدن قائدی و زکی پور شرایط استقلال را تا حدودی بر هم زد اما استراماچونی نشان داد از تفکر بالایی برخوردار است و با همین وضعیت یک بازی خوب را مقابل پارس ارائه د اد و توانست به برتری دست پیدا کند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه گفت: استقلال حالا به یک صخره سخت برخورد خواهد کرد و آن تراکتورسازی است تیمی که در بازی قبل خود (نفت آبادان) شکست را پذیرا شد و حالا می خواهد با پیروزی برابر استقلال آن اتفاق را جبران کند. بنابراین هفته آینده باید شاهد یک بازی خوب از دو تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال کشورمان باشیم.

ورمزیار تاکید کرد: درست است استقلال توانست پارس را پشت سر گذاشته و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد اما هنوز هم مشکلات دفاعی این تیم به طور کامل برطرف نشده، استراماچونی باید نظارت بیشتری بر عملکرد خط دفاع تیم خود داشته باشد و به طور حتم می تواند با تمرینات ویژه این مشکل را هر چه زودتر برطرف کند.

وی در خصوص قضاوت روز گذشته داور دیدار پارس جنوبی و استقلال گفت: حرف و حدیث در این مورد زیاد بود اما همیشه اشتباهات داور عمدی نیست اینکه آفساید بوده یا نه تصمیم با داور است و او تشخیص می دهد که آیا توپ در لحظه ورود آفساید بوده یا نبوده اما در مجموع بارها اشتباهات داوری در فوتبال ما رخ داده و همه به آن عادت داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها با حمایت هوادارانش به اوج بازگشته و حالا تمامی تیم ها از استقلال یک ترس خاصی دارند زیرا بازی هجومی و گل هایی که این تیم می زند باعث شده اکثر تیم هایی که مقابل آبی پوشان قرار می گیرند در لاک دفاعی فرو روند اما امیدوارم این پیروزی ها باعث غرور پسران آبی نشود و آنها همین روند موفقیت را بدون غرور ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmlwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان چهار هفته نبردن پارس جنوبی با برتری مقابل استقلال خوزستان