تاریخ انتشار: 1398/08/09 08:35
کد خبر: 82490

در تیم شاهین چه خبر است؟

شاهین خودزنی می‌کند. این تیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر به بازیکنان اسمی روی آورد و این بار به بازیکنان کم‌نام و نشان که هر دو تدبیر اشتباه بود.
در تیم شاهین چه خبر است؟

شاهین شهرداری بوشهر بی‌شک ضعیف‌ترین تیم فصل جاری لیگ برتر به حساب می‌آید و به همین بهانه در قعر جدول قرار دارد و از هم‌اکنون می‌توان از این تیم به عنوان یکی از دو گزینه سقوط یاد کرد. با اینکه زمان زیادی به پایان بازی‌ها باقی مانده است.

شاهین شهرداری بوشهر بعد از خداحافظی عبدا... ویسی هنوز سرمربی جدید خود را تعیین نکرده و این رفتار به خودی خود نشان می‌دهد باشگاه حرفه‌ای نیست. معمولاً باشگاه‌ها پیش از اینکه بخواهند مربی‌ای را کنار بگذارند مربی جانشین را تعیین می‌کنند، اما شاهین هنوز درگیر مذاکره است. یک روز صحبت از مهدی پاشازاده می‌شود و روز دیگر از امیرحسین پیروانی. نادر دست‌نشان روز بازی با پرسپولیس به بوشهر می‌رود، اما بدون عقد قرارداد به تهران باز می‌گردد و آخرین نفری هم که اسمش برای حضور در بوشهر مطرح شد علیرضا مرزبان است؛ که مربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان این خبر را رد کرد و گفت هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است و در آلمان حضور دارم!

شاهین خودزنی می‌کند. این تیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر به بازیکنان اسمی روی آورد و این بار به بازیکنان کم‌نام و نشان که هر دو تدبیر اشتباه بود. تیمی در لیگ برتر موفق می‌شود که توأمان هم از بازیکنان باتجربه استفاده کند و هم از بازیکنان اسمی. از همه بدتر اینکه افراد تصمیم‌گیرنده در این تیم یکی، دو تا نیستند. هم اعضای شورای شهر نظر می‌دهند و هم تیم مدیریتی شهرداری و هر یک ساز خود را می‌زنند. در حالی که شاید این‌ها تخصصی در فوتبال نداشته باشند. یکی از بدی‌های فوتبال ما این است که همه خود را در تصمیم‌گیری برای فوتبال محق می‌دانند و گویی فوتبال علم نیست. فوتبال برای همه اگر چه شعار فیفاست، اما این بدین معنی نیست که همه می‌توانند در مورد فوتبال اظهارنظر کنند. فوتبال برای همه یعنی اینکه همه می‌توانند در فوتبال حضور داشته باشند.

افراد تصمیم‌گیرنده در شاهین نمی‌دانند در این تیم چه خبر است؟ وقتی آن‌ها نمی‌دانند غیر‌طبیعی نیست سرنوشت شاهین این چنین شود. به واقع شاهین پیش از اینکه نیاز به یک مربی داشته باشد نیازمند یک تیم مدیریتی است که اصول مدیریت در فوتبال را بداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roxob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت جالب طرفداران شاهین شهرداری بوشهر از مهدی ترابی + عکس