تاریخ انتشار: 1398/08/09 22:58
کد خبر: 82389

مدیر تیم نفت آبادان: به داور خسته نباشید می گویم!

بازی تیم های نساجی و صنعت نفت آبادان یک بازی جذاب و پرحاشیه از آب درآمد.
 مدیر تیم نفت آبادان: به داور خسته نباشید می گویم!

بازی تیم‌های نساجی و صنعت نفت در حالی بدون گل به پایان رسید که برخی حواشی از قبل از این بازی وجود داشت، از جمله اینکه آبادانی گفتند زمین تمرین در اختیارشان قرار نگرفته که با واکنش قائمشهری ها همراه بود. مهران فرقانی مدیر تیم نفت آبادان در این رابطه گفت:«درباره این هجمه ای که باشگاه نساجی درباره زمین تمرین به وجود آوردند باید این توضیح را بدهم که به نظرم آنها به دنبال سواستفاده از احساسات مردم قائمشهر هستند. روز گذشته آقای قربانی مدیرکل و همچنین معاون ایشان در هتل حاضر شدند و این اتفاقات را به اسم مردم قائمشهر نمی گذاریم و امروز هم بعد کنفرانس خبری خبرنگاران القا می کردند ما به قائمشهر توهین کردم ولی باید بگویم که آنها هنوز اینقدر اختیار روی تیم خود ندارند و تیم شان در تهران تمرین می کند و در قائمشهر بازی می کند.»

او افزود:«اینقدر اختیار روی تیم ندارند که تیم در قائمشهر تمرین کند ‌و وقتی مشکلی پیش می آید تیم مقابل را روبروی هواداران قرار می دهند. مدیر رسانه این تیم حرف هایی زدند اما بالاتر از ایشان آمدند و از ما بابت این اتفاقات عذرخواهی کردند.»

فرقانی همچنین گفت:«راجع بازی ما منتظر شدیم تا فیلم را ببینیم و نظر چند کارشناس را هم دیدیم. گل مان سالم بود ولی شاید روند بازی عوض می شد و حالا این اتفاق افتاد و داور مردود کرد. او تحت تاثیر جو و اشتیاق تیم حریف که بعد از دو شکست به دنبال نتیجه بود قرار گرفت. با این حال به تیم داوری هم خسته نباشید و تبریک می گویم. این اتفاقات پیش می آید.»

او‌ در پایان  گفت:«از مهمان نوازی هواداران قائمشهر نیز تشکر می کنم و آنها سرمایه های فوتبال ما هستند. حرف های من اصلا درباره هواداران نساجی نبود و انشالله هر کس در چارچوب وظایف خود عمل کند و به آقای مهاجری هم تبریک می گویم و ایشان مربی خوبی است و انشاالله بتواند تیمش را به روزهای خوب برساند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9v68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حتما از گزارشگر بازی صنعت نفت و تراکتورسازی شکایت خواهیم کرد!