تاریخ انتشار: 1398/08/09 23:14
کد خبر: 82387

اختصاصی/ جنگ فانوس به‌دست‌ها در اصفهان/ منصوریان اولین برد فصل را دشت می‌کند؟

در یکی از بازی‌های هفته نهم لیگ برتر، دو تیم پائین جدولی ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.
اختصاصی/ جنگ فانوس به‌دست‌ها در اصفهان/ منصوریان اولین برد فصل را دشت می‌کند؟

در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های بدون برد و فانوس به دست ذوب‌آهن و شاهین شهرداری به میزبانی ورزشگاه فولادشهر رو در روی هم قرار می‌گیرند تا بلکه گره کور تیم‌هایشان در این هفته از بازی‌ها باز شود.

ذوب‌آهن که از حق نگذریم فوتبال تماشاگرپسندی به منصه ظهور می‌گذارد، با چهار تساوی و چهار باخت در رده چهاردهم جا خشک کرده و این هفته منصوریان و شاگردانش در اندیشه کسب نخستین سه امتیاز فصل هستند تا از نظر روحی هم کمی به اوضاع خود سروسامان بخشند.

اصفهانی‌ها بهتر از هرکسی می‌دانند که حق ذوب‌آهن قرار گرفتن در پائین جدول نبوده و برهمین اساس منصوریان در نقش‌جهان برخلاف فصل قبل تحت فشار است و هیچ بعید نیست تداوم روند فعلی، خیلی زود سرمربی سابق استقلال را مقابل درب خروجی باشگاه اصفهانی قرار دهد.

شاهین، میهمان تازه‌وارد لیگ اما آسمانش تیره‌وتارتر از ذوبی‌هاست. عملکرد آنها، عبدالله ویسی را دومین قربانی لیگ لقب داد و موقتا با مهرداد کریمیان در حال ادامه حیات برزخی خود هستند.

شاهین هم مثل حریف اصفهانی بردی در لیگ دشت نکرده. آنها که با کمترین تغییر نسبت به لیگ دسته اول به سطح یک فوتبال ایران پا گذاشتند، تا به اینجا ۱۹ گل دریافت کرده و کمتر از هر تیمی خالق موقعیت گل بوده‌اند.

اگر کریمیان بعد از بازی با پرسپولیس معجزه نکرده باشد، بعید است که ذوبی‌ها از کسب اولین برد لیگ در هفته نهم محروم باشند، چراکه عینک واقع‌بینی بزنیم شاهین اوضاع قمردرعقربی دارد و تقریبا غیرممکن است که برای تیم پائین جدولی اما یکدست و قابل احترام ذوب دردسر ساز شود.

نکته جالب این بازی اما تقابل منصوریان و کریمیان است. مهرداد کریمیان در اولین تجربه مربی‌گری منصوریان در لیگ برتر و در اواخر دهه ۸۰، شاگرد او در پاس همدان بود و حالا این دو در قامت مربی‌ برابر هم قرار خواهند گرفت.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

حامد صیفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7o8g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولتیماتومی به آقای منصوریان نداده ایم!