تاریخ انتشار: 1398/08/10 20:32
کد خبر: 82294

طلسم 8ساله شکست/ غوغای آبی پوشان در تبریز/ دیاباته کولاک کرد

استقلال در حساس ترین بازی هفته توانست با نتیجه 4بر2 از سد تراکتور تبریز عبور کند.
طلسم 8ساله شکست/ غوغای آبی پوشان در تبریز/ دیاباته کولاک کرد

 حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و تراکتور برگزار شد. دو تیم که بازی متعادلی از خود به نمایش می‌گذاشتند اما در دقیقه ۲۰ این تیم میزبان بود که توسط محمدرضا آزادی به گل اول رسید.

استقلالی‌ها پس از این بازی حملات پردامنه‌ای روی دروازه رشید مظاهری ایجاد کردند تا شیخ دیاباته، مهاجم این تیم در دقیقه ۴۰ گل مساوی را زد.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

نیمه دوم باز هم این استقلال بود که در خط دفاعی تراکتوری‌ها پرتعداد حاضر می‌شدند و شیخ دیاباته در دقیقه ۶۵ گل دوم خود و آبی‌ها را به ثمر رساند.

استقلالی‌ها پس از این گل باز هم به حملات خود ادامه دادند و ستاره این بازی یعنی شیخ دیاباته با زدن گل سوم تیمش در دقیقه ۶۹ هت تریک کرد.

تراکتوری‌ها که بازی برده را با باخت عوض کرده بودند به دروازه استقلال نزدیک شدند تا بتوانند کل‌های خورده خود را جبران کنند. حاصل این حملات گل دوم این تیم بود که ساسان انصاری در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و آبی‌ها باز هم با شوت زیبای علی کریمی در دقیقه ۸۴ به گل چهارم رسیدند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۴-۲ به سود استقلال به پایان رسید.

شاگردان استراماچونی به روند رو به رشد خود ادامه دادند و حالا با برد تیم پر مهره و مدعی تراکتور با ۱۵ امتیاز  به صدر جدول نزدیک و نزدیک تر شدند. تراکتوری‌ها هم با این باخت شانس رفتن به صدر جدول را از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yze6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتشار لیست بازیکنان استقلال برای بازی با صنعت نفت؛ بازگشت مصدومان