تاریخ انتشار: 1398/08/11 16:36
کد خبر: 82205

حسینی: از دست دادن جام جهانی یک اتفاق بود

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: از دست دادن جام جهانی یک اتفاق بود و ما پیش از آن مسابقات آماده‌سازی خوبی نداشتیم.
حسینی: از دست دادن جام جهانی یک اتفاق بود

پیمان حسینی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی قبل از سفر به امارات برای شرکت در مسابقات جام بین قاره‌ای اظهار داشت: این آخرین تمرین قبل از سفر به امارات است و حضور در این مسابقات همیشه برای ما خوش‌یوم بوده است. ما قبلاً دو بار قهرمان این دوره از این مسابقات شده‌ایم و در المپیک هم مقام خوبی گرفتیم و امیدوار هستم در جام بین قاره‌ای بهترین مدال را کسب کنیم. 

وی در خصوص اینکه تیم ملی در مسابقات جام جهانی موفق نشد، گفت: از دست دادن جام جهانی یک اتفاق بود. ما پیش از آن مسابقات آمادگی خوبی نداشتیم ولی قبل و بعد از آن مسابقات در دو تورنمنت مهم عناوین خوبی کسب کردیم این نشان می‌دهد از دست دادن جام جهانی فقط یک اتفاق بوده است.

حسینی افزود: فوتبال ساحلی یک رشته نو است و باید روی آن برنامه‌ریزی کرد. این را هم بگویم اگر تیم ما فکر کند در دنیا دومین تیم برتر است مطمئناً در تورنمنت‌های مختلف دچار مشکل خواهد شد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به سرمربیگری هاشم‌پور در تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: او سال‌ها در کنار اوکتاویو حضور داشته و با شرایط آشنا است حالا هم قرار است با او به این تورنمنت برویم و تلاش می‌کنیم با یکدلی موفق شویم.

لژیونر فوتبال ساحلی ایران در خصوص شرایطش در تیم آلانیا گفت: ما در جام باشگاه‌های جهان پنجم شدیم و در رنکینگ جهانی نیز جایگاه خوبی داریم. آلانیا جزو هشت تیم برتر دنیا است و امسال هم دو بازیکن خیلی خوب داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم اما مطمئناً سال آینده برای جام‌های باشگاه‌ها تغییراتی در تیم ما ایجاد خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avbkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش نشریه معتبر فرانس فوتبال درمورد پیمان حسینی