تاریخ انتشار: 1398/08/13 12:34
کد خبر: 82002

پنالتی چیپ،ممنوع!

پنالتی چیپ علی علیپور در بازی با ماشین سازی که به هدر رفت نه تنها برای این بازیکن بلکه برای بازیکنان دیگر تیم ها هم تبعات داشته است که این کمی عجیب به نظر می رسد!
پنالتی چیپ،ممنوع!

حتما هستند بازیکنانی در دیگر تیم ها که علاقمندند پنالتی را چیپ بزنند و حتی برای اینکه این گونه ضربات را خوب بزنند تمرین هم می کنند اما ضربه ای که علی علیپور در بازی با ماشین سازی هدر داد برای این دسته از بازیکنان هم تبعات منفی به دنبال داشته است.

یکی از خبرنگاران از یکی از تیم های شهرستانی گزارش داد مربی بعد از بازی پرسپولیس – ماشین سازی و در ابتدای تمرین خطاب به بازیکنان گفته است من دوست ندارم درتیمم چه در دقیقه یک و چه در دقیقه 90 کسی تصمیم بگیرد پنالتی را چیپ بزند. چرا که این پنالتی حتی اگر تبدیل به گل شود تحقیر دروازه بان حریف را به همراه خواهد داشت و من چنین موضوعی را دوست ندارم!

در تمرین یکی از تیم ها هم یکی از بازیکنان شاخص تصمیم می گیرد پنالتی را چیپ بزند که مربی می بیند و همانجا دستور می دهد که بازیکن مورد نظر از تمرین ضربه پنالتی خارج شود! جالب اینکه در یکی دو فصل اخیر پنالتی چیپ را دو تیم استقلال و پرسپولیس باب کرده اند. پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی در دربی و پنالتی چیپ مهدی طارمی در پرسپولیس این گونه ضربات را در دیگر تیم های لیگ برتری هم فرهنگ سازی کرده است. هر چند برانکو مربی سابق پرسپولیس از پنالتی خوشش نمی آمد و او هم معتقد بود در این گونه ضربات دروازه بان و تیم حریف تحقیر می شود.

پنالتی چیپ علی علیپور در بازی با ماشین سازی که سه امتیاز حساس را از تیم پرسپولیس گرفت موجب شد مربیان دیگر تیم ها پنالتی چیپ را برای شاگردان خود ممنوع کنند! هر چند که تبدیل کردن چنین ضربه ای به گل هنر است و برای تقویت این هنر باید تمرین کند. اما پنالتی چیپ در فوتبال ایران خاطرات خوشی را از خود بجا نگذاشته است. نمونه اش ضربه یحیی گل محمدی در جام ملت های آسیا و در بازی با چین که شانس قهرمانی را از ایران گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zekn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها یک گام فاصله تا بخشش کارت زرد 5 بازیکن ایران