تاریخ انتشار: 1398/08/13 18:30
کد خبر: 81976

اعلام ترکیب فولاد برای مصاف با پرسپولیس

تیم فولاد خوزستان از ساعت 17:45 در ورزشگاه اختصاصی خود فولادآرنا به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت.
اعلام ترکیب فولاد برای مصاف با پرسپولیس

هفته دهم لیگ برتر امروز و با بازی تیم های فولاد و پرسپولیس در اهواز شروع خواهد شد. این دو تیم از ساعت 17:45 دقیقه با سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه فولادآرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جواد نکونام که تیمش تاکنون شانزده امتیاز گرفته، برای کسب برد و سه امتیاز مهم خانگی تیم خود را به زمین خواهد فرستاد. ترکیب احتمالی سرخ های اهواز را مرور می کنیم:

شهاب گردان گلر مازندرانی فولاد که در تمام نه بازی قبل به میدان رفته، گزینه قطعی نکونام برای پست دروازه بانی است. او امیدوار است تا در این بازی هفتمین کلین شیت خود را به ثبت برساند.

ایوب والی و موسی کولی بالی، دو مدافع وسط قرمزها در این بازی خواهند بود، فرزاد جعفری در سمت راست و وحید حیدریه در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهند کرد، دو بازیکنی که میل به هجوم دارند و می‌توانند با فرارهای خود تیم حریف را خسته کنند.

احمد عبدالله زاده ستاره این روزهای فولاد به همراه محمد آبشک دو هافبک دفاعی تیم فولاد خواهند بود. محمد قاسمی نژاد هافبک مازندرانی به عنوان طراح در میانه زمین بازی خواهد کرد و حملات فولاد را ترتیب خواهد داد.

حسن بیت سعید، روح الله سیف الهی و لوسیانو پریرا نیز مثلث آتش تیم فولاد خواهند بود، سه بازیکنی که هواداران فولاد چشمشان به پای آنها است تا شاید بتوانند دروازه بیرانوند را باز کنند.

فولاد در صورت پیروزی در این بازی می تواند با سپاهان صدر جدولی هم امتیاز شود و با توجه به تفاضل گل بهتر سپاهان در رده دوم جدول قرار بگیرد.

بنابراین ترکیب شاگردان جواد نکونام به این شرح است:

شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، روح الله سیف اللهی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39njbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب پرسپولیس برای مصاف با فولاد