تاریخ انتشار: 1398/08/15 16:13
کد خبر: 81750

سرمربی سایپا: وظیفه من این است بازیکنانم در عین جوانی با تجربه شوند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم تیم ما روند خوب دو هفته اخیرش را حفظ کند.
سرمربی سایپا: وظیفه من این است بازیکنانم در عین جوانی با تجربه شوند

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بیان کرد: ما می‌دانیم تیم پیکان خیلی خوب است و بازیکنان و مربی خوبی دارد. بازی سختی داریم ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. در شروع لیگ خوب بودیم ولی در چند بازی قبلی خوب نتیجه نگرفتیم. اما در دو هفته قبلی برابر دو تیم بزرگ نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم.

او درباره تیم ملی هم اظهار کرد: آرزوی موفقیت دارم. خیلی به تیم ملی امیدوارم. بازیکنان خیلی خوبی داریم. درست است که بازی قبلی را باختیم ولی من به تیم ملی امیدوارم.

صادقی درباره زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس هم توضیح داد: زمین آن‌قدرها هم عجیب و غریب نیست. هفته قبل و روز قبل از بازی ما یک مسابقه از لیگ یک در این زمین برگزار شد. باشگاه سایپا با فدراسیون تعامل کرده است و ما زمین خودمان را در اختیار تیم ملی جوانان گذاشتیم. توپ و زمین با کیفیت به جذابیت فوتبال کمک می‌کند. از مسابقه‌ای که با ۱۶ دوربین فیلم برداری می‌شود بیننده لذت می‌برد. زمین و توپ با کیفیت هم همین‌طور است.

سرمربی سایپا درباره کم تماشاگر بودن این مسابقه هم اظهار کرد: سایپا و پیکان تماشاگر زیادی ندارند و بیش‌تر خانواده‌های خودمان بازی را از نزدیک می‌بینند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا راهکاری برای جلوگیری از افزایش گل‌های خورده تیمش دارد یا خیر؟ بیان کرد: ما روی این موضوع کار کرده‌ایم و تیمی جوان هستیم. در خیلی از بخش‌ها کار می‌کنیم. سعی می‌کنیم نقاظ ضعف مان را برطرف کنیم. وظیفه من این است بازیکنانم در عین جوانی با تجربه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zyeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد سرپرست سایپا از قضاوت داور؛ هنوز نمیدانیم دلیل پنالتی چه بود