تاریخ انتشار: 1398/08/18 01:12
کد خبر: 81533

بررسی دیدارهای باقی‌مانده از هفته دهم لیگ برتر /از شکست منصوریان تا پیروزی یحیی گل محمدی

دیدارهای باقی‌مانده از هفته دهم لیگ نوزدهم برگزار شد.
بررسی دیدارهای باقی‌مانده از هفته دهم لیگ برتر  /از شکست منصوریان تا پیروزی یحیی گل محمدی

هفته دهم رقابت های لیگ برتر با انجام چهار بازی به پایان رسید تا پرونده این هفته از بازی‌ها با پیروزی تیم‌های شهرخودرو برابر پارس جنوبی و ماشین سازی برابر ذوب آهن، تساوی تیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان، شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان بسته شود.

نگاهی گذرا به چهار بازی برگزار شده امروز خواهیم داشت.

 

ماشین‌سازی (2)-ذوب‌آهن (1)

علیرضا منصوریان که پس از پیروزی در دیدار گذشته مقابل شاهین،  کمی از قعر جدول فاصله گرفته بود، امروز با هدف برد و رسیدن به میانه جدول به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت. اما علی رغم این که توانستند گل اول بازی را به ثمر برسانند ، شاگردان خطیبی در خانه موفق شدند با زدن دو گل ذوب‌آهن را شکست دهند تا جایگاه منصوریان در اصفهان متزلزل‌تر از گذشته هم شود.

در این مسابقه، مطهری برای ذوب‌آهن و سانتوس و زنده‌روح در پنج دقیقه پایانی برای ماشین‌سازی گلزنی کردند.

 

شهر خودرو (1)-پارس جنوبی (0)

شاگردان گل‌محمدی در ورزشگاه امام رضا و مقابل تیم پرحاشیه پارس جنوبی جم کار سختی نداشتند و با تک گل مهربان در دقیقه 79، سه امتیاز بازی را کسب کردند تا با یک بازی کمتر و 20 امتیاز شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول داشته باشند.

شهرخودرو نشان داده است که در لیگ برتر فوتبال ایران دارای شخصیت تیمی شده و دیگر آن تیم کم تجربه نیست و باید روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

نفت مسجدسلیمان (0)-نساجی مازندران (0)

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه، میزبان نساجی بود هرچند موفق به کسب پیروزی مقابل چشمان مشتاق تماشاگران خود نشد اما روند شکست‌ناپذیری خود را به دهمین بازی کشاند تا همچنان در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون شکست جدول باشند.

شاگردان تارتار علی رغم این که هنوز باختی در کارنامه آنها در لیگ نوزدهم دیده نمی شود، اما به دلیل تساوی های فراوان که تعداد آنها به عدد 8 رسیده است، نتوانسته در جمع صدرنشینان حضور داشته باشد و این در حالی است که تیم هایی هم چون پرسپولیس با سه شکست در رده سوم جدول قرار دارد تا بدانیم بدون شکست ولی با تساوی های فراوان اگرچه می تواند آمار خوبی برای یک سرمربی باشد، اما نمی تواند در پایان لیگ موفقیت آمیز باشد چرا که ادامه این روند مناسب نخواهد بود و تارتار باید چاره ای برای بازی های آینده خود بیندیشد.

شاهین بوشهر (1)-گل‌گهر (1)

مجید جلالی که به‌تازگی هدایت گل‌گهر را برعهده‌گرفته است، در آخرین لحظات نبرد قعرنشینان، موفق به کسب تک امتیاز از بوشهر شد، تا شاهین همچنان بدون برد و با 2 امتیاز در انتهای جدول باقی بماند. در این مسابقه مالکی برای شاهین و عبدی برای گل‌گهر گلزنی کردند.

سینا رنجبر

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9nx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین حضور علیرضاحقیقی در بازگشت به ایران
ترکیب نساجی اعلام شد