تاریخ انتشار: 1398/08/19 12:05
کد خبر: 81377

اتفاقی تعجب آور در باشگاه نساجی!

در اتفاقی عجیب در باشگاه نساجی مازندران، سه کامیون لوازم تمرینی و اداری از این باشگاه خارج شده و در یک انبار دپو شده است!
اتفاقی تعجب آور در باشگاه نساجی!

باشگاه نساجی مازندران پیش از آغاز فصل جاری مسابقات لیگ برتر، دستخوش تغییرات مدیریتی شد و مالکیت این باشگاه ابتدا به محمد اژدری سپرده شد و سپس به دلیل پاس نشدن چک‌های او، دوباره مالکیت باشگاه به فرهاد صنیعی‌فر بازگشت.

تغییرات مالکیت باشگاه نساجی در آن برهه باعث شد تا باشگاه در اقدامات اداری و دریافت کارت بازی بازیکنانش در ابتدای فصل دچار مشکل شود، اما علاوه بر اینها در اقدامی عجیب بسیاری از لوازم و سخت‌افزارهای تمرینی و اداری این باشگاه نیز از محل تمرین برده شده و تاکنون به باشگاه بازنگردانده شده است.

علی دهقانی، معاون ورزشی باشگاه نساجی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: در فعل‌وانفعالات مالکیتی که پیش از فصل در باشگاه رخ داد، سه کامیون لوازم تمرینی و اداری از باشگاه خارج شده و از قرار معلوم توسط مالکین قبلی در یک انبار دپو شده است. لوازم تمرینی بسیار مدرن و خوبی نیز بین اقلام دپو شده وجود دارد که بسیار مورد نیاز تیم است. مقداری هم لوازم اداری است که در آن زمان از باشگاه خارج شده و در حال حاضر هر چقدر تلاش می‌کنیم، دوستان از بازگرداندن این لوازم سر باز می‌زنند. به نظرم این اتفاق در نیم‌فصل به ما ضرر خواهد زد، چون قصد داریم از آن لوازم بدنسازی و تمرینی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه نساجی اقدام قانونی برای بازگرداندن لوازم باشگاه نمی‌کند، گفت: الان اگر دوستانه نشود این موضوع را حل کنیم،‌ قطعاً از طریق قانونی اقدام خواهیم کرد، اما این پروسه زمان‌بر خواهد بود و ضرر آن به باشگاه نساجی خواهد رسید، نه یک فرد خاص.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aveak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشاور فتحی: اتاق فکری علیه استقلال به شدت در حال کار و فعالیت است