تاریخ انتشار: 1398/08/23 21:20
کد خبر: 80889

گل محمدی: باید تصمیمات خوبی در حمله بگیریم

سرمربی شهرخودرو می گوید امیدوارم شرایط تیم به شکلی باشد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن، نتایج خوب‌مان را استمرار بخشیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر در چارچوب بازی معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به صحبت پرداخت. او درباره این بازی گفت:  بازی خیلی مهمی را در پیش داریم. برای بردن در این بازی انگیزه بالایی داریم. از آن سو، با توجه به اینکه گل‌گهر مربی جدیدی را در اختیار دارد و جلالی کار را به دست گرفته، بازیکنان این تیم انگیزه بالاتری دارند تا از انتهای جدول جدا شوند.

او ادامه داد: مقابل تیم پرتلاش و دونده گل گهر امیدوارم در امر گلزنی موفق باشیم‌. فردا فکر می‌کنم گل‌گهر فشرده بازی کند و باید تصمیمات خوبی در حمله بگیریم تا با ۳ امتیاز در کنار هواداران خوب‌مان پیروز شویم.

مطمئنم هواداران از ما در بازی حساس فردا حمایت خواهندکرد. با حمایت هواداران می‌توانیم به سه امتیاز خانگی دست یابیم‌.

سرمربی شهرخودرو درباره استرس تیمش هم گفت: علت اصلی استرس ما، گلزنی دیرهنگام است. متاسفانه مشکلات مالی و امکاناتی داریم، از مسئولین شهری، استانی و باشگاه تقاضا دارم هرچه سریعتر این مسائل را حل کنند. مشکلات پنهانی داریم که نمی‌خواهم اینجا باز کنم. امیدوارم شرایط تیم به شکلی باشد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن، نتایج خوب‌مان را استمرار بخشیم.

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: زامهران در اردوی تیم ملی امید است، آقاجانپور مصدوم است و چوچو را برای بازی فردا و بازی با تراکتور به خاطر فیفادی نداریم.

گل محمدی در خصوص دیدار با عراق گفت: دیدار بسیار حساسی را در پیش داریم اما نشان داده‌ایم در شرایط سخت همواره به نتایج خوب رسیده‌ایم. امیدوارم برابر عراق پیروز شویم.

سرمربی شهرخودرو درباره شرایط بازیکنان جوان در تیمش گفت: امیدوارم بازیکنان تازه‌وارد تیم به خوبی به تلاش ادامه دهند. باید تک‌تک بازیکنانم به اعتماد به نفس برسند، باید بدانند که ما به آنها ایمان داریم‌ و فرصت کافی در اختیارشان خواهدبود تا بهترین عملکرد را داشته‌باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9mop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دیدار تدارکاتی پارس جنوبی و سایپا پشت درهای بسته