تاریخ انتشار: 1398/08/28 19:26
کد خبر: 80554

قاضی دیدار با استقلال را از دست داد؟!

قبل از بازی نساجی و نفت مسجد سلیمان اعلام شده بود کارت بازی دو بازیکن نساجی صادر شده اما در واقع فقط علیرضا حقیقی مجوز بازی را گرفته بود.
قاضی دیدار با استقلال را از دست داد؟!

کارت بازی محمد قاضی مهاجم تیم نساجی هنوز صادر نشده است هرچند مسئولان تیم نساجی سعی دارند مجوز بازی مهاجم تیمشان را تا قبل از بازی با استقلال به دست بیاورند.

نساجی از ابتدای فصل با مشکل صدور کارت 4 بازیکنی که در نقل و انتقالات جذب کرده مواجه بود. بعد از انتقال علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی به این تیم ، مسئولان نساجی کارت بازی او را قبل از بازی هفته دهم گرفتند.

موضوع قابل توجه اینجا است که قبل از بازی نساجی برابر نفت مسجد سلیمان ، این خبر منتشر شد که سازمان لیگ از میان 5 بازیکن مجوز دو بازیکن این تیم را صادر خواهد کرد و انتخاب این دو بازیکن را در اختیار نساجی قرار داده است. متعاقب این خبر اعلام شد که با نظر رضا مهاجری سازمان لیگ کارت بازی علیرضا حقیقی و  محمد قاضی مهاجم این تیم صادر شده است.

با این وجود اکنون مشخص شده که کارت بازی محمد قاضی مهاجم باتجربه این تیم هنوز صادر نشده است هرچند مسئولان باشگاه درصدد هستند تا بتوانند مجوز بازی این بازیکن را برای بازی برابر استقلال بگیرند.

محمدقاضی مهاجم فصل گذشته پیکان در نقل و انتقالات تابستانی به نساجی پیوست اما به دلیل صادرنشدن کارت بازی اش نتوانسته برای این تیم به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmor9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال / غیبت دو بازیکن ملی پوش در تمرین امروز