تاریخ انتشار: 1398/08/29 11:36
کد خبر: 80520

پرسپولیس محکوم به برد نفت مسجدسلیمان است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدون شک محکوم به بردن نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی است.
پرسپولیس محکوم به برد نفت مسجدسلیمان است!

محمد صادقی در گفتگو با خبرنگار، در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: شرایط جدول و رقابت های لیگ طوری شده که پرسپولیس محکوم به برد نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی است. اگر پرسپولیس باز هم می خواهد به قهرمانی در لیگ برتر برسد نیاز به سه امتیاز چنین بازی هایی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال تغییر مجدد در ترکیب اصلی این تیم افزود: تفکرات گابریل کالدرون به گونه ای است که برای هر بازی، تغییراتی را در چینش بازیکنان خود ایجاد می کند. مهمتر از اسم بازیکنان، آرایش و نظم تیمی آنها در طول زمان بازی است. تاکتیک پرسپولیس رفته رفته در ذهن بازیکنان این تیم جا افتاده است و می تواند موفقیت های متوالی را برای سرخپوشان به همراه داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص این که حریفان اصلی پرسپولیس در پنج بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل، بازی های سخت تری دارند، تصریح کرد: اگر تیمی به فکر  قهرمانی در پایان فصل است دیگر برایش فرقی نمی کند با چه حریفی بازی می کند. قطعا همین نفت مسجدسلیمان با انگیزه بسیار بیشتری نسبت به سایر بازی های خود مقابل پرسپولیس وارد میدان می شود. آنها می خواهند توانایی های خودشان را در پخش زنده تلویزیونی نشان دهند. پس فکر نمی کنم پرسپولیس در پنج هفته پایانی نیم فصل، کار راحتی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل گلزنی پرسپولیس به زودی حل می شود و این تیم آمار خوبی در این زمینه رقم می زند. علی علیپور به عنوان مهاجم پرسپولیس با تاکتیک جدیدی که آقای کالدرون اتخاذ کرده است نیاز به زمان داشت و نباید او را که چند سال آقای گل پرسپولیس شده زیر فشار شدید انتقاد برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlqq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس-نفت مسجد سلیمان؛لغو نمی شود!