تاریخ انتشار: 1398/09/01 01:25
کد خبر: 80395

نقطه ضعف پرسپولیس؛ نبردهای هوایی

نقطه ضعف پرسپولیس؛ نبردهای هوایی

لیگ برتر  پس از پایان هفته دهم با وقفه ای کوتاه مدت به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق همراه شد تا تیم‌ها به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازند.  پرسپولیس که  از ۱۰ بازی خود صاحب ۱۹ امتیاز شده تاکنون سه باخت در کارنامه خود داشته است. آمار فنی پرسپولیس نشان می دهد سرخ ها ضعف عمده ای در نبردهای هوایی با حریفان داشته اند. شاگردان گابریل کالدرون در مجموع این بازی ها تنها توانستند در ۳۲ درصد از این مصاف ها موفق ظاهر شوند. این در حالی است که میانگین قدی بازیکنان پرسپولیس بسیار بالاست و جزو سه تیم بلند قامت لیگ برتر محسوب می شود.

ضعفی که باعث شد تا پرسپولیسی ها دفاع خود را هنگام شوت و سانترهای بلند حریفان کمی نزدیک تر به دروازه اش آغاز کند. سرخپوشان هنگام حملات نیز کم تعداد ظاهر شدند تا شکست های آنها در رسیدن به دروازه حریفان بالا باشد.

پرسپولیس یکی از بهترین تیم ها در بین شانزده تیم لیگ برتری هنگام توپ گیری بوده است. آنها کمتر اجازه داده اند تا دریبل بخورند. با این حال سرخ ها در مصاف های یک به یک نیز خیلی خوب نبودند و میزان دریبل های موفق بازیکنان این تیم کمتر از استقلال تهران، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، شهرخودرو و صنعت نفت آبادان بوده است. سرخپوشان پایتخت در حالی خود را برای یازهمین باری مقابل نفت مسجدسلیمان می کنند که این تیم تاکنون یازده گل زده و پنج گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zx6e6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یک دلیل غیرمنتظره برای اهمیت مضاعف بازی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان