تاریخ انتشار: 1398/09/01 21:10
کد خبر: 80344

پاشایی: جای مکانی در تیم ملی خالی است

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با این نتایجی که گرفته‌ایم مسؤولان باید به فکر باشند، از ابتدای فصل 20 درصد گرفته‌ایم و تا پایان نیم‌فصل باید 30 درصد دیگر پرداخت شود.

حسین پاشایی پس از پیروزی تیم نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحال هستیم تیم بزرگی را شکست دادیم، حقمان بود این بازی را ببریم. اگر به نود دقیقه بازی نگاه کنیم فکر می‌کنم باید با اختلاف بیشتری این بازی را می‌بردیم. 

پاشایی در مورد اینکه نفت مسجد سلیمان روی زمین بازی می‌کند و زمین خانگی این تیم در فصول سرد دارای کیفیت بدی می‌شود و به همین دلیل ممکن است در نیم‌فصل دوم این تیم نتایج خوبی نگیرد، گفت: خدا را شکر امسال خیلی به فکر زمین هستند. پیش از شروع فصل، کارشناسانی را آوردند و شروع به ترمیم زمین کردند. در حال حاضر هم که به فصل سرما رسیده‌ایم، تقریبا دو هفته است که زمین زیر کشت رفته و در حال کاشتن بذر جدید هستند، ان‌شاءالله در بازی هفته بعد مقابل ذوب‌آهن زمین خوب و یک‌دستی خواهیم داشت. 

مربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه سیدجلال حسینی روی ضربات کرنر و ایستگاهی در میانه دفاع می‌ایستد و آیا نفت مسجد سلیمان روی این موضوع کار کرده بود، تصریح کرد: ما هم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و هم در طول بازی نشان دادیم سه چهار موقعیت یک شکل نصیب‌مان شد و روی این نوع بازی کردن کار شده بود که بتوانیم از فضای پشت دفاع آنها استفاده کنیم. در جریان بازی به گل نرسیدیم، اما خوشحالیم که سه امتیاز را به دست آوردیم. 

وی در خصوص درخشش سوشا مکانی در بازی امشب، عنوان کرد: سوشا عضوی از تیم ما است و فکر می‌ کنم جای او در تیم ملی خالی است، امسال واقعاً در تیم ما فوق ستاره بوده است، هم او و هم دروازه‌ دوم ما، دروازه‌بان‌های خیلی خوبی هستند. 

مربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سؤالی پیرامون مسائل مالی این تیم، گفت: امیدواریم مشکلات مالی حل شود. باید با توجه به این نتایج مسئولین به فکر باشند. ما تاکنون از ابتدای فصل 20 درصد دریافت کرده‌ایم و تعهد باشگاه تا نیم‌فصل 50 درصد است که باید 30 درصد دیگر به ما پرداخت شود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlqnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین پاشایی: داور تحت تاثیر نام حریف بود/ به راحتی می‌توانستیم 8 گل به نساجی بزنیم
اختصاصی| مربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛