تاریخ انتشار: 1398/09/02 10:15
کد خبر: 80328

آذری:به موقع جوابشان را می دهم/موبایلم را روی بازیکنان ذوب آهن بلاک کرده ام!

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه نمی‌خواهد در آستانه بازی این تیم با ذوب آهن وارد جنگ روانی شود، گفت: پرونده همه افراد در ذوب آهن زیر بغلم است و جانانه از حقم دفاع می‌کنم.
آذری:به موقع جوابشان را می دهم/موبایلم را روی بازیکنان ذوب آهن بلاک کرده ام!

هفته گذشته بود که جواد محمدی مدیرعامل جوان باشگاه ذوب آهن صحبت هایی را درباره سعید آذری مدیرعامل سابق این باشگاه مطرح کرد و عملکرد وی را در بخش های مختلف زیر سئوال برد. این اظهارات در حالی مطرح شد که طبق برنامه، ذوب آهن و فولاد فردا در هفته یازدهم لیگ برتر با هم تقابل دارند.

بازی با ذوب آهن سخت ترین تقابل دوران ورزشی ام است

سعید آذری که در حال حاضر مدیرعامل باشگاه فولاد است، در واکنش به صحبت های محمدی و انتقادات مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: با تمام وجودم برای باشگاه ذوب آهن زحمت کشیدم و مدیون این مجموعه هستم. این سخت ترین تقابل ورزشی ام است ولی در دنیای حرفه ای مسئولیتی را در باشگاه فولاد پذیرفته ام. بنابراین باید در این مبارزه شرکت کنم و امیدوارم این مسابقه توام با صحنه های جذاب و تقابل فنی باشد و تیمی که مستحق است، پیروز شود.

واکنش به بی کیفیت بودن بازیکنان خارجی ذوب آهن

مدیرعامل سابق ذوب آهن درباره ادعای محمدی مبنی بر بی کیفیت بودن بازیکنان خارجی ذوب آهن و قیمت بالای آنها، تاکید کرد: اگر اجازه بدهید حرفه ای عمل کنم. تمام تمرکزم روی فولاد و ادامه روند تیمی است. من هم یکسری اظهاراتی را شنیدم. مدیری در کسوت من بعد از ۱۵ سال مدیریت، متوجه است که چه زمانی مصاحبه کند و منتظر این باشد که فیدبک هایی رخ بدهد.

به موقع جوابشان را می دهم

آذری ادامه داد: ذوب آهن در روزهای خوبی نیست. من همیشه سبزِ سبز باقی می مانم. نمی خواهم کاری کنم نتایج ذوب آهن تحت تاثیر صحبت های من قرار بگیرد. اما شخصیت حقیقی مرا زیر سئوال برده اند. من این حق را برای خودم لحاظ می کنم. بر اساس مستندات در موقع مقتضی و هر زمان که صلاح بدانم صحبت هایی را مطرح می کنم. همه عزیزانی که در حوزه ورزش هستند و با من آشنایی دارند بخصوص رسانه ها، ایجنت ها و مسئولان فدراسیون می دانند اگر تصمیمی در حوزه مدیریتی بنده گرفته شده، بر اساس هماهنگی بوده و به موقع از خودم دفاع می کنم. آن موقع الان نیست. ذوب آهن نیاز به آرامش دارد و نمی خواهم در به هم خوردن آرامش این تیم سهیم باشد.

نمی خواهم وارد جنگ روانی شوم

وی سپس با کنایه درباره اقدام مدیران ذوب آهن تاکید کرد: اگر صبح روز بازی با پدیده، عزیزانی نشست خبری می گذارند و تمرکز تیمشان را به هم می زنند الان من نمی خواهم داخل این جنگ روانی شوم ولی این حق برایم محفوظ است که از آن دفاع کنم. به موقع، از حقم جانانانه دفاع می کنم. نمی گذارم حیثیت مدیریتی ام را به آسانی زیر سئوال ببرند. وقتی در طول ۱۵ سال در جبهه های مختلف جنگیده باشید به هر حال این انتظار هم می رود که گاهی اوقات ناجوانمردانه مورد تاخت و تاز قرار بگیرید.

موبایلم را روی بازیکنان ذوب آهن بلاک کرده ام

مدیرعامل سابق ذوب آهن درباره کنار گذاشتن زبیر نیک نفس و محمدباقر صادقی دو بازیکن ذوب آهن به دلیل اینکه گفته می شود با آذری رفاقت دارند، تاکید کرد: از روزی که از ذوب آهن بیرون آمده ام موبایلم را روی تمام بچه های ذوب آهن بلاک کردم. من گرگ باران دیده هستم. وقتی در بحران قرار می گیرید راه های مختلفی را امتحان می کنید تا از بحران خارج شوید. باقر صادقی که در ذوب آهن بزرگ شده است. اگر می خواهند کسی را اخراج کنند باید با شهامت این کار را کنند.

آرزویشان بود با من عکس بگیرند!

آذری تصریح کرد: برای کسانی که الان صحبت می کنند، یک روز آرزو بود کنارم باشند و عکس بگیرند. یک روز رفاقت با آذری برای آقایانی که صحبت می کنند، افتخار بود. فقط به این حد اکتفا می کنم.

نیک‌نفس به من گفت مَرد نبودی!

مدیرعامل سابق ذوب آهن در ادامه صحبت هایش اظهار کرد: یکی از بازیکنانی که هیچ موقع نتوانستم در طول دوران کارم در ذوب آهن با او ارتباط برقرار کنم زبیر نیک نفس بود. روحیات زبیر اینطور بود. او اهل مطالعه است. حتی وقتی از ذوب آهن رفتم یک فایل صوتی فرستاد و گفت «شما مرد نبودید چون قراردادم را تمدید نکردید»! من قرارداد بازیکنانی را با اختیار خودم تمدید نمی کردم مگر نفراتی مثل منظمی و معراج اسماعیلی که الان در تیم امید هستند و از بازیکنان آینده دار ایران محسوب می شوند.  سعید آذری از اولین مدیرانی بود که در ایران قراردادهای بلندمدت را در ایران باب کرد.

شرافتم را از سر راه نیاورده ام

آذری که با رادیو جوان گفتگو می کرد، یادآور شد: حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که مستند هم هست. سخت ترین مسابقه عمرم را در پیش دارم. باید برای خانواده ام نان حلال ببرم. به محض اینکه از ذوب آهن اخراج شدم پنج پیشنهاد برایم آمد. من در خانه نمی نشینم ولی شرافتم را از سر راه نیاورده ام و آنرا زیر سئوال نمی برم که با یک فوتبالیست رفیق باشم. من با تمام فوتبالیست های ایران رفیق هستم. حتی وقتی پرسپولیس به اهواز آمد، با ۷۰ درصد بازیکنان این تیم کنار زمین احوالپرسی کردم و آنها را در آغوش کشیدم. آیا این گناه من است که بعد از ۴۰ سال همه مرا می شناسند؟

کسانی که سنگ ذوب آهن را به سینه می زنند یک بغل پای مفتی هم نزده اند!

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه ممکن است ذوبی ها این اظهارات را مطرح کرده اند تا بازیکنانشان در دیدار با فولاد سفت و محکم بازی کنند، گفت: «هرکسی از ظن خود شد یار من». اگر کسی اخلاق و تفکراتش اینقدر غیر شرافتمندانه است بگذارید همینطور نگاه کند. بازیکنان ذوب آهن آنقدر با شرافت و مرد هستند که مطمئن باشید جلوی فولاد بیشترین تلاششان را می کنند. من این بچه ها را تربیت کرده ام. کسانی که امروز «سنگ حسن و حسین ذوب آهن را به سینه می زنند» یک بغل پای مفتی برای ذوب آهن نزدند.

بعضی ها برای انتقام آمدند

آذری افزود: پرونده آنها زیر بغل من است. بعضی هایشان هم برای انتقام آمده اند ولی ذوب آهن عشق من است و تنها تیمی در ایران است که همیشه به آن عشق می ورزم چون جوانی ام را برایش گذاشتم. بر عکس آقایانی که جوانی‌شان را گذاشتند و میلیاردها میلیارد به دست آوردند، من جوانی ام را گذاشتم و سلامتی خودم و خانواده ام را از بین بردم. هیچ موقع سر ذوب آهن منت نمی گذارم. فرزند مکتب ذوب آهن هستم.

فوتبال به شما پاداش می دهد

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: فوتبال یک موجود زنده است که به نیات، اهداف و تلاش شما عکس العمل نشان می دهد. اگر نیت شما پاک بود و شرافتمندانه بازی کردید، فوتبال به شما پاداش می دهد. ذوب آهن بهترین تیم ایرانی از نظر AFC در سال ۲۰۱۹ است. امیدوارم ذوب آهن از این وضعیت خارج شود. ذوب آهن خانه من است. ۲۷ سال است که سهام دار کارخانه ام و تک تک سلول های بدنم برای این باشگاه زحمت کشیده است.

پیام ویژه به بازیکنان ذوب آهن

مدیرعامل فولاد در پایان خطاب به بازیکنان ذوب آهن گفت: عزیزان! مدیون خودتان و خانواده تان هستید اگر جلوی فولاد با تمام وجود بازی نکنید. شرافتمندانی که من تربیت کردم نه تنها مقابل فولاد بلکه در تمام بازی ها می جنگند. این داستان ها باید خاتمه یابد. از حق حقیقی خودم هم نمی گذرم. آدمی نیستم که بگویم به خدا واگذار می کنم. مطمئن باشید به موقع جواب این صحبت ها را می دهم؛ وقتی که ذوب آهن به شرایط خوبش برگردد و از حرف های سوء استفاده نشود. می خواهم هواداران فولاد هم بدانند تمام تمرکز مدیرشان روی تیمشان است. نمی خواهم هواداران فولاد فکر کنند تمرکزم روی تیم دیگری است. هواداران فولاد هم متوجه هستند وقتی یک مدیر حقش ضایع می شود این حق را دارد که از خودش دفاع کند.

منبع: مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nlmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه بزرگ آذری برای استقلالی ها و مدیران باشگاه