تاریخ انتشار: 1398/09/02 16:31
کد خبر: 80307

اظهارات صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که جایگاه واقعی نارنجی‌پوشان تهرانی رتبه دوازدهم جدول نیست.

اظهارات صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال, اظهار داشت: من و بازیکنانم می‌دانیم که این (رتبه دوازدهم جدول) جایگاه واقعی ما نیست و برای بهبود آن باید تلاش کنیم. با پشت سرگذاشتن چند دیدار تدارکاتی و نیز بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی بازیکنان ما باید باتجربه‌تر شده باشند و فوتبال بهتری ارائه کنند. ما همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم و خدا هم ما را کمک می‌کند تا ان‌شاءالله در این مسابقه پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره گل نزدن تیمش در چندین هفته لیگ برتر تصریح کرد: این موضوع به کل تیم مربوط می‌شود. دیدم که از مهاجمان ما در این موضوع انتقاد کردند، اما کل تیم باید در گل زدن و گل نخوردن مؤثر باشند. در این چند روز هم خیلی تمرین کردیم و امیدوارم در مسابقه فردا این ضعف را جبران کنیم.

صادقی در مورد زمزمه‌هایی که مبنی بر برکناری او در صورت کسب نتیجه ضعیف مقابل شاهین شهرداری بوشهر مطرح شده است، خاطر نشان کرد: اصلاً این‌گونه نیست. پس از شکست مقابل پیکان با مدیران باشگاه جلسه داشتیم و از همه ایده‌های من دفاع شد. صحبت‌های من با مدیران انجام شده و این جلسه بیشتر حمایتی بود. مدیران باشگاه گفتند که چه کمکی می‌توانند به من بکنند و من از آنها و کارمندان باشگاه سایپا تشکر می‌کنم. مسئولان باشگاه از ایده‌های من حمایت کردند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد نتایج ضعیف تیم شاهین شهرداری بوشهر در 10 هفته گذشته لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما بازی سختی مقابل شاهین داریم. البته تمام دیدارها سخت است، اما این بازی‌ها سخت‌تر است. من از میشو (سرمربی کروات شاهین شهرداری بوشهر)‌که در لیگ دسته اول کار کرده بود شناخت دارم و می‌دانیم که تیم او چگونه بازی می‌کند. بازیکنان این تیم تغییری نکرده‌اند، اما استراتژی و برنامه‌های شاهین عوض شده است. ما خیلی تمرین کردیم و تلاش می‌کنیم در این بازی پیروز شویم.

سرمربی سایپا در مورد تغییر چند باره ورزشگاه خانگی تیمش و برگزاری بازی‌های نارنجی‌پوشان در دو ورزشگاه شهدای شهر قدس و پاس قوامین تهران گفت: ورزشگاه خانگی ما ورزشگاه پاس قوامین است و تنها در دو بازی در این ورزشگاه بازی نکردیم؛ یکی مقابل استقلال که نمی‌توانیم در ورزشگاه پاس قوامین میزبان استقلال و پرسپولیس باشیم و یک بار هم ورزشگاه ما به خاطر تعامل باشگاه سایپا با فدراسیون فوتبال به ورزشگاه شهدای شهر قدس منتقل شد. باشگاه سایپا زمین ورزشگاه پاس قوامین را در اختیار تیم جوانان ایران گذاشت و در این زمینه باید از باشگاه سایپا که یک ماه زمینش را در اختیار فدراسیون گذاشت، تقدیر شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6qbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سایپا به کنفرانس خبری پایان مسابقه با شاهین نیامد