تاریخ انتشار: 1398/09/04 20:34
کد خبر: 80104

واکنش مدافع استقلال به درگیری‌اش با یکی از مربیان تیم امید

عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال به درگیری‌اش با یکی از مربیان تیم فوتبال امید در اردوی قطر توضیحاتی داد.
واکنش مدافع استقلال به درگیری‌اش با یکی از مربیان تیم امید

عارف غلامی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط این بازی حساس بود، چون نیاز مبرم به سه امتیاز داشتیم تا بعد از تعطیلی لیگ دوباره به شرایط قبل بازگردیم. خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه دیدار هفته آینده با سپاهان برای استقلال اهمیت زیادی دارد، گفت: تمام بازی‌ها مهم است و امیدوارم در این دیدار هم سه امتیاز را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال راجع به شرایط آبی‌پوشان هم تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و اگر کمی مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی بیشتر تلاش کنند، وضعیت بهتر نیز خواهد شد. اگر مشکلات حل شود، آسوده‌خاطر بوده و با ذهن خوب به دیدارهای آینده فکر خواهیم کرد.

غلامی در واکنش به بحث درگیری‌اش با یکی از مربیان تیم فوتبال امید در اردوی قطر گفت: در مورد تیم امید نمی‌خواهم صحبت کنم که چه اتفاقی افتاده و چه بحثی شده است. اتفاقی است که درون خانواده بوده و امیدوارم حل شود. اگر هم حل نشد، برای تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان درباره اینکه انتظارات از استقلال بالا رفته است، گفت: انتظارات همیشه از استقلال بالاست و ما در راستای این انتظارات تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nl9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدومیت ۲ بازیکن استقلال

ادامه صدرنشینی استقلال / کشتی فومنی ها به گل نشست!+ جدول
نتایج هفته دهم لیگ دسته دوم (گروه الف)