تاریخ انتشار: 1398/09/05 12:37
کد خبر: 80034

حقیقی،امیدوار به درخشش مقابل پرسپولیس

پس از ناکامی در کلین شیت برابر استقلال، علیرضا حقیقی امیدوار است همچون حامد لک و سوشا مکانی در مقابل پرسپولیس بدرخشد.
حقیقی،امیدوار به درخشش مقابل پرسپولیس

روز گذشته تیم نساجی در حالی مقابل استقلال قرار گرفت که چهره ویژه این تیم، علیرضا حقیقی و محمد عباس زاده دو بازیکن پرسپولیسی بودند. این دو که از محبوبیت زیادی نزد هواداران برخوردار هستند، یکی در درون دروازه و دیگری در خط حمله برای تیم سرخپوش قائمشهر نقش آفرینی کرده و تلاش داشتند تا نمایش ویژه ای را ارائه کنند.

علیرضا حقیقی که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری از تقابل با استقلال در کارنامه دارد، پس از بازگشت به فوتبال ایران این دیدار را فرصت خوبی برای نمایش توانایی هایش می‌دید اما دریافت دو گل و ناکامی در کلین شیت باعث شد تا او با ناراحتی زمین را ترک کند.

با این حال هنوز یک دیدار مهم دیگر برای گلر سابق تیم ملی باقی است؛ دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که ۱۴ سال پیش همانجا و با سیو پنالتی علی دایی به فوتبال ایران معرفی شد. حقیقی در این سال ها همیشه به حضور در پرسپولیس نزدیک بود اما هیچ وقت این انتقال رقم نخورد و او حالا با یک تیم سرخپوش دیگر به آزادی بازخواهد گشت.

در هفته های اخیر دو دروازه بان پرسپولیسی دیگر یعنی حامد لک و سوشا مکانی درخشش فوق العاده ای برابر قرمزهای تهران داشتند. لک با پیراهن ماشین سازی پنالتی چیپ علیپور را مهار کرد و سوشا نیز چند فرصت بسیار خوب را گرفت و هر دو با ثبت کلین شیت، توانایی های خود را به اثبات رساندند. باتوجه به همین موضوع حقیقی نیز امیدوار است تا چنین عملکردی را از خود نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdkok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند بدنبال تلافی شادی عجولانه