تاریخ انتشار: 1398/09/06 18:32
کد خبر: 79929

پارس جنوبی به دربی بوشهر می‌رسد؟

با وضعیت مالی نامساعد باشگاه پارس جنوبی جم، مشخص نیست شاگردان فراز کمالوند مقابل شاهین شهرداری بوشهر صف‌آرایی کنند یا خیر.
پارس جنوبی به دربی بوشهر می‌رسد؟

با بسته شدن حساب بانکی باشگاه پارس جنوبی جم و ناتوانی مدیران این باشگاه در پرداخت مبلغ موردنظر برای خرید بلیت سفر شاگردان کمالوند به بوشهر، وضعیت سفر آنها به بوشهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مراد مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه پارس دو روز پیش به تسنیم گفته بود که تیم فوتبال پارس جنوبی هیچ مشکلی از جمله برای تهیه بلیت سفر به بوشهر ندارد. او همچنین گفت که بلیت سفر زردپوشان از تهران به بوشهر رزرو شده است، اما نکته مهم این است که تا پرداخت نشدن پول بلیت و عدم دریافت آن، رزرو بی‌فایده خواهد بود.

اکنون جمی‌ها پولی برای سفر به بوشهر برای دربی این استان ندارند و مشخص نیست آنها بتوانند به این شهر سفر کنند یا خیر. مطابق گفته مرادی، اعضای تیم پارس جنوبی باید پنجشنبه به بوشهر بروند که در فاصله کمتر از 24 ساعت تا زمان پرواز به جنوب، این سفر قطعی نشده است تا برگزاری مسابقه پارس جنوبی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

مطابق برنامه سازمان لیگ، پارس جنوبی جم از ساعت 15 روز جمعه، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میهمان شاگردان میشو کریستیچوویچ خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av77l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوری: مشکلات مالی پارس حل نشود نتایج خوبی نمی‌گیریم
مسئولان فقط شعار می‌دهند