تاریخ انتشار: 1398/09/09 11:24
کد خبر: 79715

رونمایی از ترکیب احتمالی نفت آبادان مقابل شهرخودرو

صنعت نفت آبادان و شهرخودرو امروز و از ساعت 14 در ورزشگاه امام رضا (ع) تهران به مصاف هم می‌روند.
رونمایی از ترکیب احتمالی نفت آبادان مقابل شهرخودرو

تیم های صنعت نفت آبادان و شهرخودرو در حالی از ساعت 14 دقیقه در ورزشگاه امام رضا از هفته دوازدهم به مصاف هم می‌روند که تیم گل‌محمدی هنوز موفق به شکست تیم های خوزستانی در این فصل نشده است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان که تیمش در دو بازی اخیر برابر سرخابی های پایتخت در لیگ و جام حذفی شکست خورده، امیدوار است تا به مانند فولاد و نفت مسجدسلیمان در مشهد، برابر تیم صدرنشین موفق شود.

 

اسکوچیچ احتمالا تیمش را با ترکیب زیر به میدان می فرستاد:

ناصر سالاری گلر طلایی پوشان خواهد بود.

. محمد اهل شاخه و سید محمد قریشی زوج خط دفاعی هستند، عبدالله ناصری در سمت راست و عقیل کعبی در سمت چپ خط دفاع بازی می کنند تا با این ترکیب دفاعی برای کلین شیت و ناکام گذاشتن وینگرها و مهاجمان پرسپولیس به میدان برود.

مهدی حنفی و مسلم مجدمی احتمالا دو هافبک دفاعی تیم اسکوچیچ خواهند بود و طالب ریکانی به عنوان هافبک نفوذی بازی می کند تا با پاس ها و گاها شوت‌های خود، دروازه رحمتی را تهدید کند.

مثلث مهدی مومنی، عیسی آل کثیر و جعفر سلمانی در نوک پیکان حمله خواهند بود و امید اصلی زردپوشان برای گلزنی خواهند بود، باید دید آیا این بازیکنان می توانند در دیدار با شهر خودرویی ها موفق باشند یا خیر.

میلاد جهانی، بختیار رحمانی، رضا جبیره و مصطفی احمدی نیز شانس زیادی برای حضور در ترکیب به عنوان بازیکن فیکس یا تعویضی خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7pmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیع‌خواه؛ بازیکنی که ۱۰۰ دقیقه پشت دفتر عرب معطل شد