تاریخ انتشار: 1398/09/09 13:03
کد خبر: 79704

تیم‌هایی که همیشه شاکی هستند 8 یا 11 بازی خانگی در روز جمعه دارند !

مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص برگزاری بازی مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی ارائه کرد.
تیم‌هایی که همیشه شاکی هستند 8 یا 11 بازی خانگی در روز جمعه دارند !

حسین قدوسی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در پاسخ به این سؤال که آیا مسابقه امروز پرسپولیس مقابل نساجی برگزار می‌شود، گفت: طبق گفته‌های سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ این بازی برگزار می‌شود چون فشردگی مسابقات تیم را اذیت می‌کند کادر فنی تمایل به برگزاری بازی دارد اما سلامت مردم مهم است.

قدوسی ضمن اشاره به صحبت‌های معاون عمرانی استاندار تهران و در مورد اختلافی که بین استانداری و سازمان لیگ به وجود آمده، عنوان کرد: این باعث سرگردانی هواداران برای خرید بلیت می‌شود به هر حال سازمان لیگ به ما اعلام کرده که بازی برگزار می‌شود اما صحبت‌های جناب تقی‌زاده مورد جدیدی بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: تصمیمات در کمیته‌ای گرفته می‌شود و شورای تأمین نظرش را می‌گوید، اینکه هماهنگی بوده یا نه را من نمی‌دانم اما سهیل مهدی گفته که بازی برگزار می‌شود. اینکه معاون استانداری مخالف این مسأله است و برگزارکننده باید پاسخگوی تبعاتش باشد موضوعی است که بر عهده سازمان لیگ است.

وی ادامه داد: با این حال این مسأله باعث سردرگمی هواداران می‌شود اما بازی‌های خانگی پرسپولیس طوری است که ما دو بازی در روز جمعه داریم و تیم‌هایی که همیشه شاکی هستند 8 یا 11 بازی خانگی در روز جمعه دارند و همه چیز به نفعشان است.

قدوسی با بیان اینکه کاش پرسپولیس برای بازی امروز مهمان بود، افزود: سهیل مهدی اعلام کرده که شرایط منطقه ورزشگاه آزادی فرق دارد، بازی برگزار می‌شود و فعلاً این‌طور به ما اعلام شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39npdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه پرسپولیس به حضور انصاری‌فرد در کمیته انضباطی