تاریخ انتشار: 1398/09/10 19:44
کد خبر: 79551

حدادی‌فر: پرسپولیس اقتدار گذشته را ندارد اما بازهم پرسپولیس است

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، این تیم در بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس کار دشواری پیش رو دارد، حتی با وجود اینکه سرخپوشان اقتدار فصول گذشته را ندارند.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و از دو بازی اخیر چهار امتیاز گرفتیم. بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا خودشان را آماده بازی با پرسپولیس کنند و امیدوارم در این بازی خانگی به برد برسیم. ما می‌دانیم که پرسپولیس تیم خوب و زهرداری است و برای پیروز شدن برابر این تیم نباید اشتباه کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس نسبت به چند فصل اخیر اُفت کرده است، خاطر نشان کرد: شاید این تیم اقتدار چند فصل گذشته را نداشته باشد، ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازی آسانی در پیش نداریم. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها می‌خواهند خودشان را ثابت کنند و دوباره پرسپولیس را به شرایط چند فصل گذشته برسانند. ما اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

حدادی‌فر در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این فصل شانس اول قهرمانی است؟»، تصریح کرد: چند تیم شانس دارند و نمی‌توان از یک تیم نام برد. استقلال با این فوتبالی که بازی می‌کند جزو شانس‌های قهرمانی است و تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و شهر خودرو هم در صف مدعیان هستند. پیش‌بینی در مورد قهرمان این فصل خیلی سخت است و همه مدعیان در نیم‌فصل دوم کار به مراتب سخت‌تری در پیش خواهند داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48joqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی دیدار با استقلال را از دست داد