تاریخ انتشار: 1398/09/12 12:34
کد خبر: 79359

زرینچه واسطه آشتی دانشگر و استراماچونی؟

سیاوش یزدانی تا نیم فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. این شاید بد‌ترین خبر ممکن برای استراماچونی باشد که در هفته‌های اخیر غالباً این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌فرستاد. یزدانی تازه داشت با استقلال به اوج هماهنگی می‌رسید که با یک آسیب‌دیدگی نسبتاً جدی مواجه شده است.
زرینچه واسطه آشتی دانشگر و استراماچونی؟

هدیه شومی که از بازی با سپاهان به او رسیده و حالا باید مدت‌ها از تیمش دور باشد تا شاید دوباره سلامتی‌اش را به دست آورد و بتواند در ترکیب استقلال بازی کند. غیبت یزدانی بدون شک استراماچونی را به فکر فرو خواهد برد. سرمربی ایتالیایی استقلال عمیقاً روی این بازیکن حساب کرده بود بخصوص روز‌هایی که قصد داشت محمد دانشگر را به دلیل بی‌انضباطی که در تمرین انجام داده همچنان از ترکیب اصلی دور نگه دارد.

دانشگر هفته پیش و در حین تمرین استقلال وقتی استراماچونی که نقش داور را بازی می‌کرد تصمیمی اتخاذ کرد که به میل او نبود، به سرمربی تیمش اعتراض نامناسبی داشت که همین رفتار دست آقای ایتالیایی را باز گذاشت تا این بازیکن را از ترکیب تیمش دور کند. دانشگر به همین دلیل از سفر به قائمشهر باز ماند و در ادامه نیز در لیست مسافران بازی با سپاهان قرار نگرفت.

حالا با مصدومیتی که برای یکی از اضلاع خط دفاعی استقلال به وجود آمده استراماچونی دو راه پیش رو دارد. راه نخست بازی دادن به شاهین طاهرخانی است. بازیکن جوانی که تجربه آنچنانی ندارد و بازی‌های زیادی در ترکیب استقلال انجام  داده است. راه دوم که محتمل‌تر هم به نظر می‌رسد بازگرداندن محمد دانشگر به ترکیب اصلی است. تصمیمی که شاید در این برهه باب میل سرمربی استقلال نباشد و او دوست نداشته باشد در فشار و اجبار این بازیکن را به ترکیب اصلی تیمش بازگرداند.

اینجا ممکن است معمای استراماچونی با دانشگر با وساطت برخی از مسئولان باشگاه استقلال حل شود. شاید هم جواد زرینچه پا پیش بگذارد و از سرمربی استقلال درخواست بخشش داشته باشد تا هم شخصیت استراماچونی حفظ شود و هم استقلال از فقدان مدافع باتجربه در بازی هفته‌ آتی مقابل شهرخودرو لطمه نبیند.

استقلال بازی بزرگی پیش رو دارد. استقلال مقابل تیمی قرار می‌‌گیرد که از نظر کیفی یکی از بهترین‌ تیم‌های این فصل محسوب می‌شود. شهر خودرو به لحاظ امتیازی نیز شرایط نسبتاً بهتری را در قیاس با استقلال تجربه می‌کند ضمن اینکه یک بازی کمتر را هم درکارنامه دارد. تیم یحیی می‌تواند چالشی بزرگ برای استراماچونی و شاگردانش باشد و اگر استقلال با همه نیرو‌هایش گام به این میدان بزرگ نگذارد شاید لطمه ببیند. به همین جهت است که بازگشت دانشگر خاطی که تصمیم استراماچونی در تمرین را برنتابید مهم و با اهمیت جلوه می‌کند.

آیا بعد از مصدومیت یزدانی بخشش دانشگر در دستور برنامه‌های استراماچونی قرار خواهد گرفت؟ به نظر می‌رسد پاسخ مثبت باشد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3km9lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکن استقلال نیم فصل را از دست داد