تاریخ انتشار: 1398/09/12 14:59
کد خبر: 79341

زنده‌روح:بازی با پارس جنوبی برای ما آسان نیست!

بهترین گلزن تیم فوتبال ماشین‌سازی در این فصل امیدوار است که تعداد گل‌های زده‌اش را دورقمی کند.
زنده‌روح:بازی با پارس جنوبی برای ما آسان نیست!

احمد زنده‌روح در مصاحبه با خبرنگار ، در ارتباط با عملکرد تیمش در 11 بازی گذشته گفت: می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم ولی در بعضی از بازی‌ها مثل دیدار با پدیده بدشانس بودیم، همچنین بازی با فولاد که می‌دانستیم آنها با چه روشی دنبال گل زدن هستند ولی تمرکزمان را از دست داده و شکست خوردیم. با این حال با تیم جوانی که داریم نتایج بدی نگرفتیم و می‌توانیم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است و به زمان نیاز داریم تا به خودباوری برسیم. بعد از نوسانی که در شروع فصل داشتیم، خوشبختانه در چهار بازی اخیر به شرایط خوبی رسیدیم و امیدواریم که این روند را حفظ کنیم. هدف ما این است که در پایان فصل رتبه تک‌رقمی به دست بیاوریم.

هافبک دفاعی ماشین‌سازی که پنج گل در این فصل (4 گل از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسانده، در خصوص این موضوع خاطرنشان کرد: هر فوتبالیستی گل زدن را دوست دارد و زدن پنج گل برای یک هافبک دفاعی آمار خوبی است. باید از زحمات بازیکنان تشکر کنم و همه ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. دوست دارم باز هم برای ماشین‌سازی گل بزنم و امیدوارم تعداد گل‌هایم در این فصل دورقمی شود.

زنده‌روح در ارتباط با دیدار فردا مقابل پارس‌جنوبی که در بحران به‌سر می‌برد گفت: توجهی به وضعیت آنها نداریم و این بازی برای ما آسان نیست. هدف ما این است که در زمین پارس‌جنوبی به برد برسیم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. پارس‌جنوبی تیمی است که زرنگ فوتبال بازی می‌کند و باید تمرکز و با کمترین اشتباه فوتبال بازی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9jj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم حضور خطیبی در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی