تاریخ انتشار: 1398/09/14 00:59
استقلال- شهرخودرو؛
کد خبر: 79181

معمای پیچیده در تاکتیک دو مربی/ استقلال در اندیشه تثبیت، شهرخودرو به دنبال قهرمانی در نیم فصل

حساس ترین دیدار هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم های استقلال و شهرخودرو مشهد برگزار خواهد شد.
معمای پیچیده در تاکتیک دو مربی/ استقلال در اندیشه تثبیت، شهرخودرو به دنبال قهرمانی در نیم فصل

مهم ترین بازی هفته سیزدهم بین تیم های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد، فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، دیداری که شاید بتواند تکلیف قهرمان نیم فصل را هم مشخص کند.
شاگردان استراماچونی که بعد از شکست در هفته چهارم در دربی ، به یکباره متحول شده و از 7 بازی گذشته خود 6 پیروزی و یک تساوی داشته اند و با 19 امتیاز که از این بازی ها به دست آوردند، به اضافه سه امتیاز گذشته ای که اندوخته بودند، جمع امتیازهای خود را به عدد 22 رسانده و بعد از سالها در جمع مدعیان قرار گرفتند.

یکی از مهم ترین نکات مثبت استقلالی ها در این فصل، خط حمله آتشین این تیم می باشد که آماری فوق العاده از خود به جای گذاشته و با حضور مهدی قائدی جوان و شیخ دیاباته، یک زوج وحشتناک را تشکیل داده اند و با 25 گل زده بالاتر از همه تیم های در این زمینه قرار دارند.
 استقلالی ها در بازی آخر خود در حالی که تا دقایق پایانی در اندیشه هفتمین پیروزی پیاپی خود بودند، در نهایت با گلی که در برابر سپاهان دریافت کردند، به تساوی رسیدند تا هم چنان با قدرت به پیشروی در لیگ نوزدهم ادامه دهند.
استراماچونی و شاگردانش اگر بتوانند این بازی را با پیروی پشت سربگذارند، ضمن کسب سه امتیاز ارزشمند، توانسته اند یکی از مدعیان این فصل را پشت سربگذارند و یک گام دیگر خود را به قهرمانی در نیم فصل نزدیک تر کنند.
 اما در آن سوی میدان یحیی گل محمدی و شاگردانش در شهر خودرو مشهد قرار دارند، تیمی که توانسته به یک شخصیت با ثبات تیمی دست یابد و می توان ادعا کرد که آنها از هر نظر خود را بعنوان یک مدعی تمام عیار در این فصل معرفی کرده اند.
 شهرخودرو از 11 بازی گذشته خود دارای 23 امتیاز بوده و در رده دوم جدول قرار دارد و این در حالی است که یک بازی کم تر هم انجام داده اند و در صورتی که بتوانند در بازی برابر استقلال پیروز میدان باشند، از هم اکنون می توان گفت که آنها بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل را به خود اختصاص خواهند داد.
این بازی بدون شک گل سرسبد دیدار های هفته سیزدهم خواهد بود و باید دید و به انتظار نشست که تاکتیک کدام یک از مربیان می تواند آنها را خوشحال از زمین خارج نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g95j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منتقدان دیروز استراماچونی، حامیان امروز او شدند!