تاریخ انتشار: 1398/09/14 14:43
ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل شاهین؛
کد خبر: 79131

دنیزلی با تمام قوا به‌دنبال طلسم شکنی

تیم تراکتور با کلکسیونی از ستاره ها برابر تیم قعر جدولی شاهین صف آرایی خواهد کرد.
 دنیزلی با تمام قوا به‌دنبال طلسم شکنی

تراکتوری ها که سه شکست تلخ را در برابر صنعت نفت، استقلال و سپاهان تجربه کردند، پس از لغو دو بازی خود برابر شهر خودرو و پیکان، حالا در دیداری به مراتب آسان‌تر میزبان شاهین خواهند بود.

در این بازی مصطفی دنیزلی با تمام قوا تیمش را به میدان می‌فرستد. رشید مظاهری همچون سایر دیدارهای لیگ برتری در ترکیب خواهد بود و امیدوار است به روند کلین شیت های قبلی بازگردد. او در حالی در سه بازی اخیر ۸ گل خورده که پیش از آن هیچ گلی را در لیگ نوزدهم دریافت نکرده بود.

در مقابل او زوج خط دفاعی را ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده تشکیل می‌دهند. سلیمی در هفته اخیر مصدومیتی جزئی داشت اما می‌تواند بازی کند. در سمت راست پدیده این روزهای تراکتور یعنی مهدی تیکدری حضور دارد و در سمت چپ نیز میثم تیموری به دنبال تداوم روند خوب خود است.

تراکتور در خط هافبک ترکیبی سه یا پنج نفره را خواهد داشت. اکبر ایمانی به عنوان هافبک دفاعی نقش آفرینی می‌کند و کمی جلوتر از او، میمبلا و شجاعی وظیفه بازی‌سازی را برعهده دارند.

در سمت راست اشکان دژاگه بازی می‌کند و در سمت چپ نیز سوگیتا حضور خواهد داشت. نکته مهم مصدومیت احسان حاج صفی است که شمایل ترکیب تراکتور را تغییر داده است.

پست خط حمله مدعیان زیادی در تراکتور دارد. محمدرضا آزادی، کوین فورچونه و ساسان انصاری مهم ترین مدعیان هستند که این بار احتمالا ساسان در ترکیب اصلی خواهد بود.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل شاهین: رشید مظاهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، ایمان سلیمی، ویلیام میمبلا، یوکیا سوگیتا، اکبر ایمانی و ساسان انصاری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6nvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زنوزی حرف آخر را در مورد دنیزلی زد
تا پایان فصل سرمربی تراکتور می‌ماند

تغییر جالب دنیزلی در خط دفاعی  تراکتور(عکس)
مثلث جدید تراکتور برای حفظ رکورد کلین شیت