تاریخ انتشار: 1398/09/14 15:50
کد خبر: 79119

حاشیه دیدار استقلال و شهر خودرو | 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی/ مالک شهر خودرو پشت درهای بسته+ تصاویر

حدود 30 هزار نفر از طرفداران تیم فوتبال استقلال برای حمایت از این تیم مقابل شهر خودرو در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.
حاشیه دیدار استقلال و شهر خودرو | 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی/ مالک شهر خودرو پشت درهای بسته+ تصاویر

در فاصله یک ساعت تا برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو حدود 30 هزار نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند. 

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو به همراه مجتبی سرآسیایی مدیر این تیم پشت درهای بسته مانده‌اند و در انتظار هماهنگی برای ورود به ورزشگاه آزادی هستند. 

 

* هواداران تیم فوتبال شهر خودرو که با 4 دستگاه اتوبوس خود را به استادیوم آزادی رسانده‌اند هنوز مجوز نشستن روی سکوها را پیدا نکرده و مشغول هماهنگی برای حضور در جایگاه پرسپولیسی‌ها که در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر می‌شوند هستند. 

* تماشاگران تیم استقلال در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز مستقر شده و تقریباً در طبقه اول روی اکثر سکوها مستقر شده‌اند. این در حالی است که فاصله‌ای برای نشستن تماشاگران شهر خودرو و استقلال ایجاد شده است. 

* سباستین لتو و مارکو دو نفر از دستیاران استراماچونی زودتر از سایرین در زمین چمن حضور پیدا کرده و امور تمرینی این تیم را مهیا کرده‌اند، لتو در مسابقه امروز محروم است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdog6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران