تاریخ انتشار: 1398/09/14 19:51
کد خبر: 79074

قائدی:روی بازی های خوب با پیراهن استقلال تمرکز کردم

مهاجم بوشهری استقلال در واکنش به درخشش در این فصل و گلزنی ها مدعی شد وقتی تیم خوب بازی می کند پس گل زدن هم راحت تر می شود.
قائدی:روی بازی های خوب با پیراهن استقلال تمرکز کردم

استقلال در ادامه نتایج خوب موفق شد با یک گل برنده جدال شش امتیازی با شهرخودرو لقب بگیرد تا بعد از 13 هفته سرانجام طعم صدرنشینی را بچشد. این برد روی گلی به ثمررسید که دیاباته روی پاس زوج بوشهری خود به ثمررساند.

بعد از این بازی مهدی قائدی سازنده تک گل سه امتیازی استقلال گفت:« خدا را شکر مزد زحمات مان را گرفتیم و جواب خوبی به حمایت پرشور هواداران دادیم. داریم خوب بازی می کنیم و به آن چه حق مان است می رسیم و جا دارد از هواداران هم تشکر کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند».

او در ادامه به گلزنی ها و شراکت با دیاباته در صدر جدول گلزنان اشاره و افزود:« اتفاق غیرطبیعی نیست. استقلال خوب بازی می کند پس در تیمی که خوب بازی می کند ما راحت گل می زنیم و وظیفه خود را انجام می دهیم».

مهاجم بوشهری در خصوص نمایش متفاوت نسبت به فصل قبل تصریح کرد:« ممنون هستم از کسانی که در این مقطع در زندگی من تفاوت ایجاد کردند چه در زندگی شخصی چه ورزشی به خصوص از مربی که تاثیر زیادی روی فوتبال من ایجاد کرد».

قائدی در پایان پیرامون پیشنهاد از انگلیس گفت:« پیشنهاد انگلیس؟ من روی بازی های خوب با پیراهن استقلال تمرکز کردم چون بازیکن باشگاه هستم و باید تمام توانم را برای موفقیت تیم به کار ببرم و به غیر از این هم به چیز دیگری فکر نمی کنم».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z8gn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائدی: می خواهم از حاشیه فرسنگ ها دور باشم