تاریخ انتشار: 1398/09/15 00:27
کد خبر: 79045

پایان تونل وحشت؛ استقلالی ها جدی تر از همیشه به دنبال قهرمانی

بازی‌هایی که خیلی‌ها توقع داشتند پرونده استراما در ایران را ببندد، او را موقتا به صدر جدول لیگ برتر فرستاده است.
پایان تونل وحشت؛ استقلالی ها جدی تر از همیشه به دنبال قهرمانی

 قرعه‌کشی این فصل لیگ برتر، تونل وحشتنی چند هفته‌ای برای تمام تیم‌ها ساخته که حسابی آن‌ها را به دردسر می‌اندازد. پرسپولیس کالدرون، در همین مقطع سه بازی را باخت و تراکتور دنیزلی، وارد بحران شد. با توجه به شروع نه چندان خوب استراماچونی در لیگ برتر، خیلی‌ها توقع داشتند کار او در همین تونل وحشت تمام شود اما سرمربی استقلال اوضاع را به نفع تیمش برگرداند و حالا با یک بازی بیشتر، در صدر جدول لیگ قرار دارد.

استقلال از 8 بازی ابتدایی لیگ، 12 امتیاز گرفته بود. در رده هفتم جدول قرار داشت و با فاصله 7 امتیازی به صدر جدول نگاه می‌کرد. در هفته‌های بعدی آن‌ها باید به ترتیب روبروی تراکتورسازی، صنعت نفت، نساجی، سپاهان و شهرخودرو قرار می‌گرفتند. بجز نساجی، همه رقیبان آن‌ها از تیم‌های بالای جدول بودند. استقلال از این 5 بازی، 4 مسابقه را برد و فقط، در ثانیه‌های پایانی مقابل سپاهان متوقف شد تا از این هفته‌های سخت به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. فاصله آن‌ها با صدر کمتر شد و امروز، پس از سال‌ها طعم صدرنشینی را چشیدند.

استراماچونی از بازی رو در رو با تیم‌هایی که ابتدایی فصل در لیست مدعیان قرار داشتند، فقط بازی به پرسپولیس را باخته است. مسابقه‌ای که هفته‌های اول و پیش از اوج گرفتن تیم او برگزار شد. کارنامه خوب آن‌ها مقابل تیم‌های مدعی و برتری‌شان در جریان بازی و نتیجه نهایی، نشان می‌دهد استقلالی‌ها این بار بیشتر از همیشه، برای رسیدن به قهرمانی جدی هستند. به خصوص که با پایان تونل وحشت، در دو هفته پایانی نیم فصل می‌توانند منتظر دو بازی آسان‌تر با پیکان و شاهین باشند و پیش از تعطیلات هم، روبروی ماشین سازی و فولاد قرار بگیرند. با این برنامه و بازی رو در روی سپاهان و شهر خودرو در هفته آینده، آن‌ها اگر بتوانند فرم فعلی را ادامه دهند شانس بالایی برای رفتن به تعطیلات نیم فصل با صدرنشینی خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlwlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین پاسور لیگ برتر ایران چه کسی است؟!