تاریخ انتشار: 1398/09/18 13:28
کد خبر: 78665

تحولات لحظه ای در باشگاه استقلال/احتمال استعفای دسته جمعی

با خروج آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال از ایران، باشگاه استقلال باور نکردنی ترین فضای هواداری در چند سال اخیر خود را تجربه می کند.
تحولات لحظه ای در باشگاه استقلال/احتمال استعفای دسته جمعی

با فراخوان گروه‌های هواداری امروز صبح نزدیک به ۱۰۰ طرفدار مقابل باشگاه استقلال حضور پیدا کرده و مشغول شعار دادن علیه مدیران باشگاه استقلال هستند. این در حالی است که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای فسخ قرارداد از سوی سرمربی ایتالیایی را غیرقانونی خوانده است، اما فضای فعلی چنان بر ضد مدیران باشگاه است که امکان ندارد این صدا شنیده شود.

 

در این پست آخرین تحولات باشگاه استقلال را به صورت زنده و لحظه به لحظه بررسی خواهیم کرد.

 

۱۱:۳۴- یک وبسایت ایتالیایی اعلام کرد آندره آ استراماچونی برای هدایت اودینزه مدنظر مدیران این تیم است. او قبلا هدایت اودینزه را در دست داشته و جالب است که رقیب او کسی جز والتر زنگا نیست. مربی ای که رقیب استراماچونی در هدایت استقلال بود.

 

۱۱:۳۲- با اتفاقات رخ داده در زمان فشرده شب گذشته به نظر می‌رسد عمر مدیریت و هیات مدیره فعلی استقلال به سر آمده باشد. البته سکوت وزارت ورزش و باشگاه استقلال موید این است که طرفین مشغول محاسبه شرایط برای تصمیم نهایی هستند. آیا مدیران استقلال استعفا می دهند؟ آیا وزارت ورزش آن ها را برکنار می کند؟

 

۱۱:۳۱- هنوز مشخص نیست آندره آ استراماچونی چگونه به این سرعت و در فاصله کمتر از ۱۰ ساعت بعد از انتشار خبر فسخ قرارداد ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرده است. او بدون یکی از دستیارانش به زادگاهش برگشته و به نظر زندگی فوتبالی خود را در جای دیگری ادامه خواهد داد.

 

۱۱:۳۰- هواداران استقلال در تجمع خود مقابل ساختمان باشگاه در خیابان علامه جنوبی اقدام به شکستن در باشگاه کرده و با حالتی شبیه به تصرف وارد ساختمان شدند. البته طبیعی بود که از مسئولان استقلال کسی در ساختمان نباشد و ظاهرا تنها هادی مباشری که برای سرکشی از اوضاع به محل باشگاه آمده بود، با برخورد شدید هواداران مواجه شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9rnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعه یا واقعیت؛ فتحی استعفا داد