تاریخ انتشار: 1398/09/18 15:18
کد خبر: 78646

واکنش فتح الله زاده به احتمال بازگشتش به استقلال

مدیرعامل اسبق استقلال به احتمال بازگشتش به این باشگاه برای مدیرعاملی واکنش نشان داد.
واکنش فتح الله زاده به احتمال بازگشتش به استقلال

وضعیت غیر عادی که در باشگاه استقلال بابت فسخ یک طرفه قرارداد توسط استراماچونی رخ داده، باعث شده تا هواداران این تیم از شب گذشته در بهت و حیرت باشند. امروز تعدادی از هواداران مقابل باشگاه تجمع کرده و حتی وزیر ورزش را هم از گزند انتقادات خود بی امان نگذاشتند.

در همین راستا برخی منابع آگاه در وزارت ورزش و جوانان از جابجایی مدیریتی در استقلال و احتمال حضور علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل خبر دادند.

فتح الله زاده در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: تماسی از سوی وزارت با من گرفته نشده اما من همیشه برای کمک به استقلال آمادگی دارم. در این شرایط معتقدم که هواداران باید صبور باشند؛ به خصوص که امروز تیم بازی دارد و تنهاست و نباید بگذارند که تیم در چنین شرایطی تنها بماند.

وی افزود: همیشه یک استقلالی هستم و هر کمکی ولو فکری هم شده دریغ نمی کنم. اکنون باید کنار باشگاه بود. لحظات بحرانی است اما باید بگویم که حتی بازگشت استراماچونی غیر ممکن نیست. این اتفاق می تواند رخ دهد. در دوره حضورم در باشگاه کارهای بزرگتر از این هم انجام داده ام. 

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که فکر می کند استعفای فتحی در این شرایط راهگشای باشگاه است یا خیر، گفت: اگر فتحی بماند، باید به او و همکارانش کمک کرد اما اگر هم نماند، زحمت خود را کشیده است. باشگاهداری در این شرایطی که از نظر انتقال ارز با مشکل روبرو هستیم، کار راحتی نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzr7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراضات جواب داد؛ شبکه پخش دیدار استقلال-سپیدرود تغییر کرد