تاریخ انتشار: 1398/09/18 19:49
کد خبر: 78616

تساوی یک نیمه‌ای پیکان و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

دو تیم پیکان و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه تساوی یک یک به پایان رسید. مهدی قائدی در دقیقه 9 برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه 33 برای پیکان گلزنی کردند.

ترکیب پیکان: وحید شیخ ویسی, سید مهران موسوی, ماهان رحمتی, فراز امامعلی, سعید واسعی, جلال‌الدین علی‌محمدی, حجت حق‌وردی, سید محمد ستاری, علی حمودی, شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و آرش رضاوند.

داور: موعود بنیادی‌فر

دقیقه 3: علی کریمی در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی بود که ضربه سر او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5: وریا غفوری در سمت راست توپ را در اختیار گرفت و پس از ورود به محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد، اما وحید شیخ ویسی با واکنش به موقع توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 9: مهدی قائدی روی پاس خوب علی کریمی در محوطه جریمه پیکان در موقعیت تک به تک با شیخ ویسی قرار گرفت که خروج دروازه‌بان پیکان کار او را برای باز کردن دروازه‌اش با ضربه چیپ راحت کرد تا استقلال به این شکل به گل برسد.

دقیقه 17: شهریار مغانلو با پاسی خوب سعید واسعی را در محوطه جریمه استقلال در موقعیت تک به تک قرار داد، اما تعلل این بازیکن و خروج به موقع سیدحسین حسینی این موقعیت را از پیکانی‌ها گرفت.

دقیقه 19: مهدی قائدی بار دیگر در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ بود که ضربه او به سمت دروازه پس از برخورد به مهران موسوی به کرنر رفت.

دقیقه 30: ارسال علی حمودی روی دروازه استقلال ضربه سر شهریار مغانلو را به دنبال داشت که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 33: پاس بلند به پشت مدافعان استقلال و فرار سرعتی فراز امامعلی خروج سیدحسین حسینی از دروازه را به دنبال داشت. مهاجم پیکان هم پس از دریبل حسینی دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه 38: بار دیگر پیکانی‌ها از فضای خالی پشت مدافعان استقلال استفاده کردند و این بار شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که این بار خروج به موقع او مانع از گلزنی مهاجم پیکان شد.

دقیقه 41: ارسال روی دروزاه پیکان از سمت چپ به تیر دوم دروازه پیکان خطرساز بود که شیخ‌ویسی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 42: شهریار مغانلو پس از فرار در محوطه جریمه استقلال توسط روزبه چشمی متوقف شد تا بنیادی‌فر نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه 44: شهریار مغانلو پنالتی خود را به سمت دروازه استقلال زد که سیدحسین حسینی موفق به مهار توپ شد. پیکانی‌ها در برگشت سعی داشتند توپ را به قعر دروازه استقلال ارسال کنند که پاس رو به بیرون و ضربه مهاجم پیکان را روزبه چشمی دور کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8oeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قصه تکراری 2 پادشاه و یک اقلیم در قفس توری استقلال