تاریخ انتشار: 1398/09/19 12:20
کد خبر: 78535

بازگشت معراج؛تصمیم درستِ علیمنصور

بعد از سه گلی که معراج اسماعیلی در بازی با پرسپولیس خورد تصور می شد علیرضا منصوریان در بازی با نساجی به یوسف بهزادی بازی دهد اما این تصور درست از آب در نیامد.
بازگشت معراج؛تصمیم درستِ علیمنصور

سرمربی تیم ذوب آهن در بازی با نساجی هم دوباره به معراج اسماعیلی بازی داد تا دروازه بان تیم امید خود را پیدا کند و فرصتی برای جبران داشته باشد. این چنین هم شد و معراج در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی صفر – صفر پیش می رفت با مهار ضربه پنالتی محمد عباس زاده زمینه ساز پیروزی ذوب آهن شد. او بعد از این پنالتی در چند صحنه دیگر هم سیوهای خوبی داشت و اجازه نداد نساجی در این بازی گل های خورده را جبران کند.

در آنسوی میدان اما علیرضا حقیقی با وجود چند سیو خوب روی گل اول تیم ذوب آهن اشتباه فاحشی داشت و می شود گفت این گل به نوعی شیرازه تیمی نساجی را از هم پاشید! نساجی این فصل اولین باری نبود که از دروازه بانی ضربه می دید. البته رضا مهاجری هم همانند علیرضا منصوریان در برابر اشتباهات بازیکنانش ایستادگی کرده اما تاکنون جواب نگرفته است.

در این بازی هر دو تیم ارایه گر بازی خوب و تهاجمی بودند و در نهایت این تیم ذوب آهن بود که با استفاده از موقعیت ها دو گل به ثمر رساند. ذوب آهن در این بازی علاوه بر کسب سه امتیاز دروازه بان جوان خود را به روزهای خوب برگرداند و این اتفاق هم کمتر از سه امتیاز برای تیم میزبان نبود. علیرضا منصوریان در پایان از این اتفاق خوشحال بود و در کنفرانس خبری هم بدان اشاره کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmj7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با آمدن منصوریان شرایط تیم تغییر کرد/ از مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود نیز صعود خواهیم کرد