تاریخ انتشار: 1398/09/19 12:36
کد خبر: 78533

انگیزه زیاد شجاع برای بازی با گل گهر

گل شجاع خلیل زاده به الاهلی روز گذشته به عنوان بهترین گل سال آسیا انتخاب شد تا مدافع بلند قامت پرسپولیس با انگیزه بالا به استقبال دیدار مقابل گل گهر برود.
انگیزه زیاد شجاع برای بازی با گل گهر

ضربه قیچی برگردان خلیل زاده در ورزشگاه الوصل اگرچه منجر به صعود پرسپولیس نشد اما در نهایت شجاع خلیل زاده را به یک افتخار بین المللی رساند. هفته گذشته ضربه او در میان 9 گل دیگر کاندیدای جایزه گل سال آسیا شد و سرانجام با رای نزدیک به 2 میلیون نفر، شجاع بالاتر از همه، این عنوان را به دست آورد.

در طول روزهای اخیر هواداران پرسپولیس و رسانه های مختلف تلاش کردند تا رای شجاع را در رقابت با گلزن مالزیایی افزایش دهند و سرانجام نیز موفق به این کار شدند. در ابتدا مافاوی بیش از 50 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود اما در روز پایانی این شجاع بود که با 58 درصد، نظرسنجی را به نفع خود خاتمه داد.

حالا یک روز پس از اعلام رسمی AFC خلیل زاده در مقابل گل گهر قرار می‌گیرد و امیدوار است که با انگیزه بالا، نمایشی خوب را رقم بزند. در دو بازی اخیر تیم پرسپولیس، زوج او و سیدجلال حسینی دو کلین شیت ارزشمند را برای تیم ثبت کردند و باید دید آیا کالدرون دوباره به زوج برنده در خط دفاعی قرمزها اعتماد می‌کند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9bp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل شجاع خلیل زاده به الاهلی نامزد بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا شد