تاریخ انتشار: 1398/09/19 17:35
کد خبر: 78505

تماشاگران تراکتور باید صبور باشند/این تیم به روزهای اوج باز می گردد

پیشکوت باشگاه تراکتور گفت: گرچه در بازی های اخیر نتایج مناسبی کسب نشده است،اما با درایت مالک باشگاه،تراکتور به روزهای اوج باز می گردد.

حسن آذرنیا درباره شرایط کنونی باشگاه پس از برکناری مدیرعامل اظهار داشت: مالک و هیات مدیره باشگاه در تلاش هستند که اوضاع را بهبود ببخشند. در حال حاضر شرایط باشگاه را نباید از حالت طبیعی خارج کرد و تنها چیزی که به باشگاه و مدیران کمک می کند آرامش است.

آذرنیا اضافه کرد:هواداران و پیشکسوتان و بازیکنان باید به باشگاه و مالک آن کمک کنند تا بتواند تصمیم درستی بگیرد. در حال حاضر فقط باید صبر کرد و فضا را آرام کرد  تا تصمیم درست اتخاذ شود، در غیر این صورت با عجله و اعتراض کاری به پیش نمی رود.

وی افزود:مردم هم ناراحت هستند که تیم در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته است اما من به عنوان کسی که با باشگاه آشنا هستم و در میان هواداران هستم مطمئنم که باشگاه تراکتور به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و طراوت و شادابی را در تیم تراکتور شاهد خواهیم بود.

آذرنیا با توصیه به هواداران در این مقطع کلیدی و حساس خاطرنشان کرد :هواداران درک درستی از باشگاه دارند و خودشان می دانند که تصمیم درست در این شرایط این است که صبوری بیشتری به خرج دهند تا مدیریت جدید منصوب شود و بتواند در آرامش تصمیم های مناسبی را بگیرد و باشگاه تراکتور از این بحران بیرون بیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av5wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 دروازه بان سابق استقلال: برانکو برای تیم ملی مناسب نیست