تاریخ انتشار: 1398/09/19 19:34
کد خبر: 78491

زنده‌روح: تراکتور را عالی آنالیز کرده بودیم

احمد زنده‌روح، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد این تیم با آنالیز و شناخت کامل از تیم تراکتور در دربی تبریز حاضر شده است.

احمد زنده‌روح در مورد پیروزی تیمش برابر تراکتور، آن هم در حالی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند آنها در این بازی به پیروزی برسند، گفت: ما توجهی به شرایط تیم حریف نداشتیم. شاید تصور خیلی‌ها از این بازی طور دیگری بود، ولی ما جدا از بحث نتیجه می‌خواستیم که یک بازی شرافتمندانه انجام دهیم تا سرمان بالا باشد. ما تراکتور را عالی آنالیز کرده بودیم و روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم. ما می‌دانستیم که تراکتور با نفرات زیادی حمله می‌کند و در برگشت‌ها ضعف دارد. خوشبختانه با شناخت خوبی که از حریف داشتیم، این بازی را بردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا زنوزی بابت این برد به بازیکنان ماشین‌سازی پاداش خواهد داد؟»، خاطر نشان کرد: بعد از بازی فرصتی نبود تا در این زمینه صحبت کنیم و چشم‌انتظار تصمیم باشگاه هستیم. خیلی از تیم‌ها در مورد مشکلات مالی‌شان صحبت می‌کنند، ولی دریافتی تیم ما نسبت به آنها کمتر بوده است. بازیکنان ما هم انتظار دارند که مشکلات برطرف شود و امیدوارم باشگاه هم به فکر ما باشد.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که در دربی تبریز یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، درباره اینکه تعداد گل‌هایش در این فصل به عدد شش رسید، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره برای تیمم گل زدم و این گل را به مجموعه ماشین‌سازی تقدیم می‌کنم. این درست است که من گل زدم، ولی همه برای ماشین‌سازی زحمت می‌کشند و ما مجموعه‌ای هستیم که همه با یکدیگر همدل هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdw7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی بزرگ ماشین‌سازی در دربی تبریز/ زنوزی به خودش هم باخت